انتظارهای سجاد آقایی از باشگاه استقلال

انتظارهای سجاد آقایی از باشگاه استقلال

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای درخواست مهاجم جوان استقلال برای افزایش رقم قراردادش چیست؟

به گزارش فوتبالی، سجاد آقایی که با استقلال قرارداد دارد، خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده که گویا مدیران باشگاه هنوز با این مساله موافقت نکرده‌اند و سرپرست استقلال گفته که این بازیکن اول باید خودش را به کادر فنی ثابت کند تا بعد درباره قرارداد جدیدش با باشگاه صحبت کند.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که قرارداد فصل گذشته این بازیکن با استقلال، 300 میلیون تومان بود. اگر خاطرتان باشد این بازیکن برای ادامه فوتبالش راهی ذوب آهن شد که از این باشگاه 700 میلیون تومان گرفت منتهی او در شرایطی به استقلال برگشته که رقم قرارداد جدیدش به نسبت سال قبل کاهش عجیبی داشته است.

آقایی انتظار داشته که رقم قراردادش مثل سایر بازیکنان جوان استقلال افزایش پیدا کند که این اتفاق رخ نداده ومددی از او خواسته که برای افزایش مبلغ قراردادش باید از سرمربی و سرپرست تیم نامه بگیرد که او این کار را انجام داده منتهی آخرین پیشنهاد استقلال به این بازیکن، در حدود 500 میلیون تومان بوده و این در حالیست که آقایی انتظار داشته همانطور که باشگاه قرارداد سایر بازیکنان جوان این تیم را افزایش داده، وضعیت او را هم درنظر بگیرد و مبلغ قراردادش را به اندازه‌ای معقول افزایش دهد.

1984