قاسمی نژاد: استقلال و پرسپولیس فرقی ندارند، از همه تیم ها 3 امتیاز را می خواهیم

قاسمی نژاد: استقلال و پرسپولیس فرقی ندارند، از همه تیم ها 3 امتیاز را می خواهیم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امسال رقبا حتی اگر استقلال و پرسپولیس باشند برای ما فرقی ندارند چون در همه بازی ها برای برد به زمین می رویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد قاسمی نژاد در خصوص آخرین شرایط فولاد قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و در این هفته ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. 

وی افزود: همه بازی ها برای ما مهم است و بازی با استقلال هم 3 امتیاز دارد. طبیعتا در بازی های اول تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت کافی ندارند اما مطمئنا هدف ما این است که با تمرکز وارد زمین شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک فولاد خوزستان تصریح کرد: امیدوارم بازی با استقلال بازی خوبی از آب در بیاید. ما تلاش می کنیم طوری بازی کنیم که هواداران و کادر فنی از ما راضی باشند.استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از استقلال فصل بیستم چیست عنوان کرد: استقلال هم برای ارائه بازی خوب وارد زمین می شود ولی فولاد تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی جذب تیم شده اند. تمام هدف ما این است که نتیجه خوبی بگیریم. استقلال و پرسپولیس برای ما فرقی ندارد و ما در وهله اول به فکر ارائه یک بازی خوب و به دنبال 3 امتیاز هستیم.

قاسمی نژاد خاطرنشان کرد: امسال تیم خوبی داریم و حتی از سال گذشته هم بهتر هستیم. با کادر فنی خوب و مدیریت قوی که داریم به دنبال این هستیم که هم در لیگ برتر و هم در آسیا طوری کار کنیم که هواداران از ما راضی باشند.

7474