رکورد منفی و تاریخی کریستیانو رونالدو مقابل فرانسه

رکورد منفی و تاریخی کریستیانو رونالدو مقابل فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پرتغال در خانه‌ی خودش مقابل فرانسه با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد تا از صعود به دور بعدی رقابت‌ها باز بماند و در حالی‌ که مدافع عنوان قهرمانی بود، نتواند از گروهش بالا بیاید. کریستیانو رونالدو شب خاموشی را داشت که منجر به ثبت رکوردی منفی و تاریخی برای او شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در 6 بازی که در کل دوران حرفه‌ای خود مقابل تیم ملی فرانسه بازی کرده موفق به گلزنی نشده است. این بیشترین تعداد بازی در برابر یک حریف در بازی های ملی و باشگاهی برای فوق ستاره پرتغالی است که موفق به گلزنی نشده. خاطره‌انگیز ترین رویارویی رونالدو با تیم ملی فرانسه به فینال یورو 2016 باز می‌گردد که در آنجا رونالدو همان نیمه اول مصدوم شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند اما در نهایت پرتغالی‌ها با گل ادر، در وقت های اضافه قهرمان شدند و رونالدو برای اولین بار فاتح یک جام ملی شد.

پرتغال با شکستی که امشب مقابل فرانسه خورد از لیگ ملت‌های اروپا کنار رفت اما این تمام داستان نبود چرا که رونالدو با عدم گلزنی در این بازی و ثبت رکوردی منفی که در دوران حرفه‌ای او بی سابقه بوده، به تلخی شکست برای خودش افزود.

1470