ثبت ضعیف ترین رکورد تاریخ اسپانیا در شب توقف

ثبت ضعیف ترین رکورد تاریخ اسپانیا در شب توقف

خبرگزاری فوتبالی - در هفته پنجم از لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا با نتیجه 1 بر 1 در ورزشگاه سنت یاکوب پارک، مقابل سوئیس متوقف شد. با این تساوی رکوردی منفی برای تیم ملی اسپانیا به ثبت رسید. رکوردی که در تاریخ فوتبال این کشور بی سابقه بوده است!

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا با تساوی مقابل سوئیس برای اولین بار در تاریخش است که در 7 بازی پیاپی خارج از خانه موفق به پیروزی نمی‌شود. آمار اسپانیا در این بازی‌ها 6 تساوی و 1 باخت بوده است. آخرین پیروزی خارج از خانه‌ی اسپانیا مربوط به سپتامبر 2019 است که لاروخا در رقابت‌های مقدماتی یورو با نتیجه 2 بر 1 مقابل رومانی به پیروزی رسید. پس از آن دیگر اسپانیایی‌ها رنگ پیروزی را در بازی‌های خارج از خانه ندیده‌اند. به نظر می‌رسد که لوئیس انریکه به بحران خارج از خانه دچار شده است و نمی‌تواند در جایی خارج از اسپانیا، به پیروزی برسد.

البته اسپانیا این شانس را داشت تا بازی امشب خود مقابل سوئیس را با پیروزی پشت سر بگذارد و این طلسم نبردن در خارج از خانه را بشکند اما سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، دو ضربه پنالتی را از دست داد تا همچنان لاروخا به روند عدم پیروزی خود در بازی‌های خارج از اسپانیا ادامه دهد.

1470