انتخابات هیات فوتبال هرمزگان در بلاتکلیفی

انتخابات هیات فوتبال هرمزگان در بلاتکلیفی

خبرگزاری فوتبالی- با گذشت حدود یک ماه از برکناری ناگهانی ریاست هیات فوتبال هرمزگان، مجمع انتخاباتی این هیات همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان روز پنجشنبه در این خصوص گفت: پس از رایزنی با اداره کل ورزش وجوانان، پیشنهاد تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان به فدراسیون اعلام شد که درنتیجه ۱۸ آبان جاری برای این منظور اعلام گردید.
اصغر معماری افزود: در روز یکشنبه هیجدهم آبانماه جاری از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح «حیدر بهاروند» سرپرست فدراسیون فوتبال و «طالقانی» عضو هیات رییسه فدراسیون و اعضای مجمع هرمزگان با دعوت قبلی برای تشکیل مجمع  در سالن مجموعه کارگران بندرعباس حاضر بودند.
وی بیان داشت: درحالی که همه شرایط و امکانات با پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مجمع هیات فوتبال استان هرمزگان در ۱۸ آبانماه جاری مهیا بود، بعداز ۲ ساعت معطلی به یک باره لغو مجمع از سوی ستاد استانی اعلام شد.  
سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: این در حالی بود که برای برگزاری این مجمع نزدیک به ۲ ماه دست اندرکاران هیات به صورت شبانه روزی متحمل زحمت شدند که لغو آن برای همه سوال برانگیز بود.
وی در خصوص برگزاری برنامه‌ها و مسابقه‌های فوتبال هرمزگان گفت: بدنبال آن هستیم که با کسب مجوزهای لازم از ستاد استانی کرونا و فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقه‌های مختلف فوتبال استان با ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم.
معماری با عذرخواهی از اعضای مجمع فوتبال هرمزگان و خبرنگاران استان اظهارامیدواری کرد: در زمینه مدیریتی نیز با حضور قاسم رنجبریان سرپرست نایب رییسی هیات فوتبال هرمزگان بتوانیم برنامه‌های هیات را به پیش ببریم. 

تایید پنج داوطلب برای کرسی ریاست هیات فوتبال هرمزگان  


سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: از نوزدهم شهریور امسال با تشکیل کمیته سه نفره کار ثبت نام از داوطلبان ریاست هیات فوتبال استان بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شد که در این راستا ۶ نفر ثبت شد.
معماری اظهارداشت: پس از دریافت مدارک و بررسی پرونده‌ها چهار تن از داوطلبان به نام‌های «عباس امینی زاده»، «مهدی دسینه»، «قاسم رنجبریان» و «اسماعیل بواشه» تایید و ۲ تن از داوطلبان برابر ماده ۲۳ بند ۶ رد نشدند.
وی ادامه داد: پرونده چهارتن از داوطلبان پس از مهلت قانونی به فدراسیون ارسال شد و ۲ تن دیگر از داوطلبان  نسبت به رد تاییدشان اعتراض کردند که پرونده شان به فدراسیون ارسال شد.
این مسوول یادآورشد: یکی از داوطلبان تایید نشد به نام «اسماعیل بواشه» خود به فدراسیون فوتبال مراجعه کرد و پس بررسی پرونده مجدد تایید گردید.
«فریدون الهامی» ۲۴ مهرماه امسال بدون اطلاع، از سمت رییس هیات والیبال هرمزگان برکنارشد و «اصغر معماری»  از سوی فدراسیون فوتبال برابر مقررات ظرف مدت سه ماه به عنوان سرپرست جدید این هیات انتخاب شد.

6641