مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان: برخی مخالفت‌ها مانع از لیگ برتری شدن فوتبال هرمزگان شد

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان: برخی مخالفت‌ها مانع از لیگ برتری شدن فوتبال هرمزگان شد

پایگاه خبری فوتبالی-  مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: فرصت حضور تیمی از هرمزگان در لیگ برتر فوتبال کشور با خرید امتیاز تیم فوتبال هوادار، به دلیل مخالفت برخی خواص از دست رفت و این موقعیتی بود که استان ها و باشگاه های بسیاری، سال ها آرزو و حسرت کسب این جایگاه را داشته و دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد باقر کشفی با اشاره به تشکیل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با تلاش و پیگیری‌های گسترده استاندار هرمزگان، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تعیین شده برای این شرکت، خرید امتیاز یک تیم فوتبال در سطح لیگ برتر و یا دسته اول فوتبال کشور بود که با پیگیری استاندار هرمزگان اعتبار خوبی برای این منظور در نظر گرفته شده  بود.

وی گفت: در این راستا از چند ماه قبل، مذاکراتی با تیم فوتبال هوادار تهران در لیگ دسته اول فوتبال کشور، برای واگذاری امتیاز این تیم به استان هرمزگان صورت گرفت و روند این پیگیری‌ها به مراحل خوبی رسید.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تصریح کرد: این مذاکرات تا چند هفته پیش ادامه داشت اما متأسفانه به دلیل مخالفت بعضی  خواص، این مذاکرات بدون نتیجه ماند.

کشفی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد هستیم که تیم فوتبال هوادار توانست به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند و در حالی که تا چند هفته قبل فرصت خرید امتیاز این تیم برای استان هرمزگان وجود داشت اما مخالفت های صورت گرفته مانع تحقق این امر شد و این فرصت برای هرمزگان از بین رفت.

وی یادآور شد: حضور تیمی از هرمزگان در لیگ برتر فوتبال، امکان ایجاد انگیزه در بین جوانان علاقه‌مند به ورزش و مطرح شدن نام ورزش استان در کشور و همچنین افزایش نشاط در میان مردم هرمزگان را فراهم می کرد و این فرصت وجود داشت که هرمزگان با جهش و برداشتن گامی بزرگ، صاحب امتیاز یک تیم لیگ برتری شود.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان بیان کرد: برخی مخالفت ها، مانع تحقق فرصت طلایی داشتن امتیاز تیم لیگ برتری و تشکیل سرمایه‌ای قوی برای جوانان ورزشکار استان و همچنین تقویت زیرساخت ها در این عرصه شد.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های در دست اقدام باشگاه صنایع هرمزگان، انجام برنامه ها و ماموریت های ۴۲ گانه اساسنامه مبنی بر حمایت و ورود به رشته های مختلف ورزشی و پیگیری خرید امتیاز تیم دسته یک در فصل اینده بازی های لیگ است، اظهار کرد: حمایت از تیم های حاضر در لیگ های کشوری و ورزش های آبی و ساحلی با توجه به پتانسیل مناسب استان در اولویت ها قرار دارد که در این خصوص برنامه های وسیع و منظمی در دستور کار قرار دارد.

کشفی در پایان با اشاره به اینکه هدفمان تنها افتخار و توسعه ورزش هرمزگان در سطح حرفه ای است، اظهار کرد: به طور حتم تأسیس باشگاه صنایع پشتیبان در زمینه توسعه و بهبود زیرساخت های ورزشی در یک برنامه میان مدت و بلند مدت تأثیر گذار خواهد بود.

۴۱۵۴