تیاگو سیلوا: خوش‌شانس بودم که اساتیدی مانند مالدینی و نستا داشتم

تیاگو سیلوا: خوش‌شانس بودم که اساتیدی مانند مالدینی و نستا داشتم

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، معتقد است که خوش شانس بود که در ایتالیا با دو استاد مانند پائولو مالدینی و الساندرو نستا بازی کرد. این بازیکن برزیلی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش است و در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره دوران حرفه‌ای خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا گفت:" هر کشوری روش خاص خود را برای فوتبال دارد. من در ایتالیا رشد یافتم ، یکی از بهترین مدارس برای مدافعان و بخش دفاعی. در آغاز کارم آنقدر خوش شانس بودم که در کنار دو استاد بازی کردم. من با مالدینی بازی کردم و سپس فرصتی پیدا کردم که با نستا بازی کنم ، دو سال با آنها بازی کردم و در آن زمان چیزهای زیادی آموختم."

این بازیکن 36 ساله در ژانویه 2009 به میلان پیوست و در تابستان 2012 به پی اس جی رفت. تابستان گذشته او پاریس را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به چلسی رفت.

تیاگو سیلوا در ادامه افزود:" فوتبال در فرانسه فیزیکی تر و سخت تر است. پاری سن ژرمن در سال های اخیر سلطه داشته و همین امر ما را به ریسک بیشتر سوق داده است. در لیگ برتر شما همیشه با تیم هایی با بازیکنان بسیار سریع روبرو هستید ، سرعت بسیار بالاست. بعد از دو بازی اول ، من به خاطر بسیاری از دوئل های هوایی و سرعتی که بازی می کنید ، با سردرد از زمین خارج شدم. این قطعاً یک لیگ متفاوت از دو لیگ دیگری است که من در آن بازی کردم."

1470