استقلال دلخوش به خریدن زمان با شکایت به دادگاه کاس در پرونده استراماچونی

استقلال دلخوش به خریدن زمان با شکایت به دادگاه کاس در پرونده استراماچونی

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی اسبق استقلال فعلا نمی‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را ببندد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه استقلال با پرداخت مطالبات وینفرد شفر فعلا می‌تواند نفسی به راحتی بکشد و از خریدهای جدیدش استفاده کند اما این نگرانی برای کادر مدیریتی این باشگاه وجود دارد که شاید نتیجه شکایت آندره‌آ استراماچونی از این تیم ظرف یکی دو ماه آینده مشخص شود و آبی‌ها مجبور به پرداخت غرامتی چند میلیاردی به مربی ایتالیایی شوند و دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شود.

همانطور که دیشب هم در گزارشی مفصل نوشتیم، باشگاه استقلال منتظر رای فیفا درباره شکایت استراماچونی است تا بعد از آن درباره استراتژی‌اش در قبال این رای تصمیم‌گیری کند.

اگر حکم فیفا درباره شکایت استراماچونی سنگین نباشد، استقلال سعی خواهد کرد مطالبات سرمربی اسبقش را در کمترین زمان ممکن آماده کند تا جلوی جرایم بعدی را بگیرد اما اگر رای فیفا استقلال را محکوم به پرداخت چند میلیاردی و سنگینی بکند، آن وقت استقلال پرونده را به دادگاه cas می‌کشاند تا زمان بخرد.

اینطور که به نظر می‌رسد در صورت ارجاع پرونده استراماچونی به دادگاه عالی ورزش، رسیدگی به این پرونده حداقل تا خرداد سال آینده طول خواهد کشید و استقلالی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که تا آن زمان خبری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتشان نباشد.

4040