کادر پزشکی استقلال سهل انگاری کرد؟/سیاهپوش: ممکن است تست‌های نادری کاذب بوده باشد

کادر پزشکی استقلال سهل انگاری کرد؟/سیاهپوش: ممکن است تست‌های نادری کاذب بوده باشد

خبرگزاری فوتبالی- پیش از اولین بازی استقلال در بیستم بود که اخباری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای محمد نادری منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه و بعد از انتشار این خبر مهدی سیاهپوش پزشک باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه این باشگاه خبر ابتلای محمد نادری به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت که پاسخ تست کرونا محمد نادری منفی بوده است.

نادری بعد از صحبت های پزشک های استقلال حتی پیش از دیدار با مس رفسنجان در محل اردوی آبی ها حاضر شد و در نیمه اول این بازی در کنار بازیکنان سکو نشین استقلال بازی را تماشا کرد.

نادری چند روز قبل از بازی با مس رفسنجان با آرش داجلیری بازیکن جوان استقلال که تست کرونایش مثب شده بود ارتباط داشت و از این رو دچار استرس شد و 3 بار تست داد و جواب تست هایش منفی شد.

اما امروز باشگاه استقلال اعلام کرد نادری و احمد موسوی به دلیل مشکوک بودن به کرونا در تمرین حضور ندارند. خبر عجیبی که ممکن است استقلال را با مشکل مواجه کند و  تعداد بازیکنان کرونایی آبی ها همچون لیگ نوزدهم یکباره بالا برود.

بعد از خبر کانال رسمی باشگاه استقلال در مورد مشکوک بودن نادری و موسوی به کرونا خبرنگار ما با مهدی سیاهپوش پزشک تیم استقلال تماس گرفت تا در جریان آخرین وضعیت نادری و موسوی قرار بگیرد.

سیاهپوش در خصوص شرایط نادری به فوتبالی گفت:" نادری پیش از بازی با مس رفسنجان علائم کرونا نداشت شرایط او شبیه به سرماخوردگی بود. با این وجود 3 بار از او در سه آزمایشگاه مختلف که مورد تایید سازمان لیگ بودند تست گرفتیم. جواب هر سه تست او منفی شد. رسانه ها تاکید داشتند او کرونا دارد! ولی جواب تست های نادری منفی بود."

او در خصوص اینکه ممکن است نادری به کرونا مبتلا بوده باشد اما به دلیل اینکه ابتدای دوران ابتلایش به کرونا بوده جواب تست ها منفی بوده خاطرنشان کرد: "ممکن است این اتفاق رخ بدهد و تست های منفی کاذب بوده باشد اما ما چند روز نادری را از بازیکنان دیگر جدا کردیم و زمانی که جواب سومین تست او منفی شد او اجازه حضور در بین بازیکنان را پیدا کرد."

وی ادامه داد:" نادری و موسوی روز گذشته تست داده اند و اما آزمایشگاه اعلام کرد پاسخ تست آنها مشکوک است و باید مجدد تست بدهند."

او در مورد اینکه این موضوع باعث نگرانی بازیکنان و اعضای تیم استقلال شده است یا خیر هم گفت:"خوشبختانه کسی از اعضای تیم علائم کرونا ندارد."

او در پایان در مورد اینکه اعضای تیم استقلال چه زمانی مجدد تست کرونا می دهند:" در حال پیگیری های لازم هستیم اما زمان دقیق تست مجدد مشخص نیست."
9697