انریکه: فاتی بر مصدومیت غلبه خواهد کرد/ قدرت اصلی اسپانیا را در یورو بببیند

انریکه: فاتی بر مصدومیت غلبه خواهد کرد/ قدرت اصلی اسپانیا را در یورو بببیند

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی اسپانیا که امشب شاگردانش باید در چهارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف هلند بروند در کنفرانس خبری از مصدومیت آنسو فاتی و وضعیت کلی لا روخا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل هلند به خبرنگاران گفته: شرایط فاتی و مصدومیت او؟ بدون در نظر گرفتن این مسئله که چه سنی دارد باید بدانید مصدومیت جزئی از فوتبال است. لحظه سختی است اما فاتی از این مصدومیت برخواهد آمد. او دوباره همان آنسو فاتی خواهد شد.

انریکه در ادامه افزود: موراتا؟ اینجاست زیرا اعتماد مربی‌اش را دارد. یورنته؟ او  اغلب به عنوان مهاجم دوم اتلتیکو بازی می‌کند. طبیعی است که پست خود را تغییر دهید و بیشتر در نقش خود باشید اما در مورد یورنته این مسئله متفاوت است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت: این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا تمام بازیکنان را ببینیم اما پس از انجام این ۳ بازی هنوز هم نخواهیم دانست برای مسابقات یورو چه بازیکنانی خواهیم داشت. در خود آن تورنمنت خواهیم دید. چیزی که حالا مشاهده می‌کنم را دوست دارم. شما باید خوش بین و مثبت باشید. سطح اصلی و قدرت واقعی تیم ملی اسپانیا را در مسابقات یورو خواهید دید.

1101