شاهین طاهرخانی در راه پرسپولیس؟

شاهین طاهرخانی در راه پرسپولیس؟

خبرگزاری فوتبالی- شنیده می شود مدافع استقلال پس از فسخ قرارداد با این تیم، یکی از گزینه های پیوستن به قرمزپوشان شده است.

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران هنوز داغ دنبال می شود و پس از انتقال محمد نادری از پرسپولیس به استقلال، شنیده شده که شاهین طاهرخانی در راه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد و در لیست پرسپولیس قرار گرفته است.

امروز شاهین طاهرخانی به دلیل عدم اصلاح مبلغ قراردادش، از باشگاه استقلال جدا شد و پس از جدایی، تمام عکس های خود با پیراهن استقلال را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرد! البته محمود فکری به یکباره تصمیم گرفت او را کنار بگذارد و قرارداد طاهرخانی و استقلال دوطرفه فسخ شد.

او در زمان احمد سعادتمند، با مذاکره و توافق با او، مبلغ قراردادش را افزایش داده بود اما باشگاه استقلال از او خواسته بود که با همان قرارداد قبلی در این تیم بماند که او حاضر به این کار نشد و شنیده شده که او در لیست باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. 

باید دید که آیا او هم در این فصل مانند محمد نادری که از پرسپولیس به استقلال آمد، به تیم رقیب خواهد پیوست و قرمزپوش خواهد شد یا مقصد وی تیم دیگری است. البته خود طاهرخانی هنوز تماسی به صورت مستقیم از پرسپولیس نداشته اما ظاهرا پرسپولیس قصد دارد با او مذاکره کند. طاهرخانی البته سهمیه لیگ برتری محسوب می شود و پرسپولیس باید یک بازیکن لیگ برتری اش را از لیست کنار بگذارد که به احتمال بالا عیسی آل کثیر خواهد بود.

طاهرخانی در حال حاضر مدیربرنامه ندارد. او خودش هم باور نمی کرد توسط محمود فکری کنار گذاشته شود چرا که در بازیهای دوستانه از او استفاده شده بود.

6641