زلاتان ابراهیموویچ رکورد شوچنکو را در میلان شکست

زلاتان ابراهیموویچ رکورد شوچنکو را در میلان شکست

خبرگزاری فوتبالی - میلان با نتیجه 2 بر 2 مقابل هلاس ورونا به تساوی رسید. در این بازی زلاتان ابراهیموویچ یک پنالتی را هدر داد اما در دقیقه 93 بازی گل دوم روسونری‌ها را وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را از شکست فراری دهد. زلاتان با این گل رکورد جدیدی را در میلان به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ از ژانویه‌ی گذشته که به میلان آمده، روند رو به رشدی را در این طی کرده و کمک زیادی به روسونری‌ها در بهبود نتایجشان کرده است. او باز هم مقابل هلاس ورونا گلزنی کرد تا برای هفتمین بار پیاپی در سری آ برای میلان گلزنی کرده باشد. در واقع این یک رکورد در باشگاه میلان به حساب می‌آید. رکورد قبلی متعلق به آندری شوچنکو بود که در 6 بازی متوالی در لیگ ایتالیا برای میلان گلزنی کرده بود. شوچنکو بین سال‌های 1999 تا 2006 در میلان توپ می‌زد. اکنون زلاتان ابراهیموویچ با گلزنی در 7 بازی پیاپی برای میلان در سری آ در تاریخ این باشگاه رکورد دار شده است و همچنان هم این فرصت را دارد تا رکورد خود را ارتقا دهد.

باید دید که عملکرد خوب زلاتان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. او در حال حاضر 39 ساله است و همچنان در مصاحبه هایش نشانه‌ای از خداحافظی ندارد.

1470