شوخی بامزه باشگاه ساوتهمپتون با صدرنشینی و انتخابات آمریکا

شوخی بامزه باشگاه ساوتهمپتون با صدرنشینی و انتخابات آمریکا

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه ساوتهمپتون در این فصل از لیگ برتر انگلیس توانست برای لحظاتی صدرنشینی را بدست بیاورد. آن‌ها این فرصت را غنیمت شمرده و با اشاره‌ای به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با این مسئله شوخی کردند!

به گزارش فوتبالی، ساوتهمپتون در این فصل از لیگ برتر انگلیس از 8 بازی 16 امتیاز گرفته است و جایگاه خوبی در جدول دارد. آن‌ها در حال حاضر پس از لسترسیتی و تاتنهام، سوم هستند. اما ساوتهمپتونی ها برای لحظاتی صدر نشین شده بودند و خود را در بالاترین جایگاه لیگ برتر انگلیس می‌دیدند. این باشگاه با کنایه‌ای به هواداران ترامپ در آمریکا، تیشرتی با طرح "شمارش را متوقف کنید" منتشر کرد. در واقع در لحظاتی که ساوتهمپتن در صدر جدول بوده به شوخی خواستار توقف رقابت‌ها شده تا همچنان صدرنشین باقی بماند و قهرمان شود!

جمله‌ی "شمارش را متوقف کنید" در انتخابات آمریکا توسط هواداران و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ به کار گرفته می‌شد. در واقع هنگامی که ترامپ از جو بایدن عقب افتاده بود، با طرح ادعای تقلب خواستار توقف شمارش آرا و بازشماری آن‌ها شده بود. اکنون باشگاه ساوتهمپتن با طراحی تیشرتی با همان جمله، ضمن کنایه‌ای به آن قضیه با صدرنشینی موقتی خود در لیگ برتر انگلیس شوخی کرده است.

1470