گزارش روز؛ با کامپیوتر فوتبال بازی کنید تا سلامت باشید!

گزارش روز؛ با کامپیوتر فوتبال بازی کنید تا سلامت باشید!

خبرگزاری فوتبالی – تحقیقات نشان می‌دهد انجام بازی‌های کامپیوتری شبیه سازی فوتبال باعث کاهش استرس خواهد شد. انجام این بازی‌های معادل یک فعالیت مثل پیاه‌روی است.

به گزارش فوتبالی، همیشه بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال بین طرفداران این ورزش با استقبال قرار گرفته و حالا هم طبق جدیدترین تحقیقات پزشکی، انجام این بازی‌ها به سلامتی افراد کمک می‌کند.

در گزارشی که سایت sportbible منتشر کرده نوشته شده: زمانی که یک شخص در بازی‌های کامپیوتری گل به ثمر می‌رسانند، در ضربان قلب چیزی شبیه به یک جرقه بوجود می‌آید تا ضربان بالا رود و زمانی که رقیب گلزنی می‌کند این ضربان باز هم تمایل به افزایش دارد که این مسئله افزایش احساسات را نشان می‌دهد. تمام بازیکنانی که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند هنگام بازی ضربان‌شان بالا رفته و حتی زمانی که یک نفر با یک رقیب ناشناس بازی می‌کند ضربان بالا می‌رود. زمانی که هر ۲ طرف به گل می‌رسند هم به سطح متوسطی در این زمینه می‌رسند.

در ادامه این گزارش نوشته شده: بازی مقابل یک ناشناس باعث برانگیختی احساس می‌شود و گل‌های به ثمر رسانده در این بازی‌ها ضربان را بالا می‌برد. ضربان در این لحظات به ۱۴۰ می‌رسد که نشان‌دهنده افزایش فعالیت عاطفی است. این نوع تشدید با انجام یک فعالیت مثل پیاده‌روی سریع برابری می‌کند و باعث کاهش اضطراب بازیکنان می‌شود.

1101