حامد لک در اندیشه اولین کلین شیت با پرسپولیس در لیگ برتر

حامد لک در اندیشه اولین کلین شیت با پرسپولیس در لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی- حامد لک از سوی کادر فنی پرسپولیس به عنوان سنگربان قرمزها برابر سایپا وظیفه محافظت از قفس توری این تیم را در افتتاحیه لیگ برتر بر عهده دارد.

به گزارش فوتبالی، شاید خیلی ها منتظر بودند تا اینکه بوژیدار رادوشوویچ به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس افتتاحیه لیگ برابر سایپا در درون دروازه قرمزها قرار بگیرد اما این موضوع تنها یک فرضیه بود که به نتیجه قطعی نرسید.

 رادو به اندازه کافی فرصت داشت تا بعد از بیرو، خودش را به اثبات برساند اما تلاشش در این راستا به شکست انجامید. بخشی از شکست رادو در پروسه جانشینی علیرضا، به درخشش خیره‌کننده حامد لک روی خط دروازه قرمزها مربوط بود. گلری که کارش را با این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا شروع کرد و از همان روز اول، فراتر از حد انتظار ظاهر شد. 

حامد لک حالا به عنوان بهترین گلر منطقه غرب آسیا در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان شناخته می‌شود و به زودی به عنوان دومین گلر تاریخ باشگاه پرسپولیس، طعم حضور در فینال لیگ قهرمانان را می‌چشد. 

حامد لک در شروع فصل تازه فوتبال ایران،انتخاب اصلی گل‌محمدی برای پست دروازه‌بانی است. او چندین سال در لیگ برتر فعالیت کرده و حالا فصل جدید را در ترکیب قرمزها آغاز می کند. تیمی که همیشه تیم محبوب این ستاره بوده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا حامد لک می تواند درخشش با پیراهن قرمز پرسپولیس را در لیگ برتر به مانند مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تکرار کرده و موفق به ثبت اولین کلین شیت خود شود یا خیر.

7655