رادوشوویچ: علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیاست/ در پرسپولیس خوشحال و راحت هستم

رادوشوویچ: علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و آسیاست/ در پرسپولیس خوشحال و راحت هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- دروازه بان کروات سرخ پوشان صحبت های جدیدی را در آستانه شروع لیگ برتر بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، اين‌ روزها‌ تمرينات‌ پرسپوليس‌ پشت‌ درهای بسته‌ برگزار‌ می شود.‌ با‌ اين‌ وجود‌ از‌ پشت‌ درهای بسته‌ تمرينات‌ قرمزپوشان‌ خبر‌ می رسد‌ محسن‌ سيدی مربی گلرهای پرسپوليس‌ تلاش‌ ويژه‌ای می كند‌ كه‌ بوژيدار‌ رادوشوويچ‌ را‌ مهيای هفته‌ اول‌ ليگ‌ نوزدهم‌ كند.‌ عليرضا‌ بيرانوند‌ گلر شماره‌ يك‌ تيم‌ ملی و‌ پرسپوليس‌ از‌ بازی مقابل‌ پارس‌ جنوبی جم‌ محروم‌ است‌ و‌ بايد‌ در‌ اين‌ ديدار‌ رادوشوويچ‌ درون‌ دروازه‌ سرخپوشان‌ قرار‌ بگيرد؛‌ دروازه‌بان‌ كرواتی‌ كه‌ بسيار‌ هم‌ باتعصب‌ است‌ و‌ هرگز‌ برای پرسپوليس‌ حاشيه‌ درست‌ نكرده‌ است.‌ شنيدن‌ تازه‌ترين‌ حرف‌های بوژيدار‌ رادوشوويچ‌ خالی از‌ لطف‌ نيست‌.

‌‌تا‌ جايی كه‌ شنيديم‌ تو‌ قبل‌ از‌ حضور‌ در‌ فوتبال‌ ايران‌ خيلی تيم‌ عوض‌ می كردی اما‌ چند‌ سالی می شود‌ در‌ پرسپوليس‌ ماندی.‌ می دانيم‌ پيشنهاداتی هم‌ از‌ ساير تيم‌های ايرانی داشتی ولی قبول‌ نكردی.‌ چرا؟

راستش را بخواهید قبل از حضور در پرسپولیس کم تجربه بودم و اشتباهاتی داشتم. من باشگاه های زیادی عوض کردم و شاید هم متضرر شدم اما با پیوستن به پرسپولیس مقصدم را پیدا کردم.

‌در‌ پرسپوليس‌ كه‌ بيشتر‌ نيمكت‌ نشين‌ هستی.
من در پرسپولیس خوشحال و راحت هستم چون بزرگترین تیم ایران و پرطرفدارترین تیم آسیاست. از طرفی می دانم زیاد در پرسپولیس بازی نکردم ولی مهم موفقیت پرسپولیس است که حاصل شده است.

‌‌می دانيم‌ رابطه‌ خوبی هم‌ با‌ همبازيانت‌ و‌ هواداران‌ پرسپوليس‌ داری.‌ كلا‌ اين‌ طوری هستی؟
من در زندگی یاد گرفتم به همه احترام بگذارم. یک تیم فوتبال شرایط ویژه ای دارد. همه ما مثل یک خانواده هستیم. شاید بیشتر از خانواده خودمان، همبازیان خود را ببینیم. در تمرین، اردو، مسابقات و خلاصه هر روز همدیگر را می بینیم. این مساله باعث می شود رابطه ها دوستانه و صمیمی شود. هواداران پرسپولیس هم در ایران، آسیا و حتی جهان بهترین هستند. این را به عنوان یک بازیکن خارجی می گویم که هرگز چنین طرفدارانی ندیدم و رابطه خیلی خوبی با آنها دارم.

‌‌قرعه‌كشی ليگ‌ نوزدهم‌ انجام‌ شد‌ و‌ هفته‌ اول‌ بايد‌ به‌ مصاف‌ پارس‌ جنوبی جم‌ برويد.
بله، اینکه میزبان شدیم خیلی خوب است. ان شا ءا... با یک برد خوب لیگ را استارت می زنیم. دل همه ما بازیکنان برای دیدن تماشاگران پرسپولیس تنگ شده است.

‌‌عليرضا‌ بيرانوند‌ غايب‌ است‌ و‌ تو‌ قرار‌ است‌ به‌ جای او‌ دروازه‌بان‌ پرسپوليس‌ برابر‌ پارس‌ جنوبی جم‌ توی گل‌ بايستی؟
بله، با علیرضا بیرانوند رابطه خوبی داریم و او در این بازی غایب است. من هم زیر نظر محسن سیدی مربی گلرهای پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تلاش می کنم در اولین بازی کلین شیت کنم.

‌قول‌ می دهی مقابل‌ پارس‌ جنوبی كلين‌ شيت‌ كنی؟
در فوتبال قول نمی دهند اما سعی می کنم پرسپولیس لیگ نوزدهم را با کلین شیت شروع کند.

‌‌با‌ توجه‌ به‌ قرعه‌كشی قرار‌ است‌ هفته‌ چهارم‌ در‌ شهرآورد‌90‌ به‌ مصاف‌ استقلال‌ برويد.‌ درباره‌ اين‌ بازی چه‌ صحبتی داری؟
بازی پرسپولیس و استقلال یک شهرآورد باورنکردنی است. یک بازی بزرگ که به نظرم در جهان فوتبال بی نظیراست. نصف استادیوم قرمز و نصف دیگر آبی می شود. جو فوق العاده ای هم حاکم است.

‌‌فكر‌ می كنی برنده‌ شهرآورد‌ 90‌ چه‌ تيمی باشد؟
خیلی بازی غیرقابل پیش بینی و سختی است اما من فکر می کنم شانس پرسپولیس برای برد کمی بیشتر باشد.

‌‌چرا؟
به هرحال تیم حریف تغییرات بیشتری داشته است. ما اغلب بازیکنان را حفظ کردیم که همگی هم تجربه شهرآورد و بازی مقابل استقلال را دارند. به همین خاطر می گویم شانس ما کمی بیشتر است.‌‌

يك‌ سؤال‌ ويژه‌ داريم‌؛‌ خودت‌ هم‌ گفتی رابطه‌ات‌ با‌ بيرانوند‌ خوب‌ است‌ اما‌ معمولاً‌ در‌ فوتبال‌ ايران‌ رقيبان‌ با‌هم‌ رابطه‌ مطلوبی ندارند.‌ توضيحی می دهی؟
به نظرم حضور همزمان من و علیرضا بیرانوند در پرسپولیس برای هر دو ما خوب است. هم من و هم بیرانوند رقابت می کنیم که در نهایت تیم موفق شود و کمتر گل بخورد. من بارها گفتم علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و حتی آسیاست و چون عضو یک تیم هستیم باید هم رابطه خوبی داشته باشیم و این خیلی مهم است.

4344