پیش‌بازی استقلال-مس رفسنجان/ رونمایی از تیم فکری

پیش‌بازی استقلال-مس رفسنجان/ رونمایی از تیم فکری

خبرگزاری فوتبالی- فردا برای اولین بار از استقلال محمود فکری در یک بازی رسمی رونمایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی برای بازی با مس رفسنجان آماده شده که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش امکان استفاده از بازیکنان جدید را ندارد و اگر تا فردا محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال برداشته نشود، فکری باید تیمش را با نفرات فصل قبل به میدان بفرستد. البته که سرمربی استقلال در کنفرانس خبری قبل از بازی با مس رفسنجان چندان نگران این موضوع نبوده و گفته تیمش نفرات بسیار خوبی دارد که جلوی مس رفسنجان به مشکل نخواهد خورد

چهره ویژه: علی علیزاده. بازیکن اسبق استقلال به عنوان مدیر روی نیمکت مس رفسنجان خواهد نشست. او معاون فنی این باشگاه هم محسوب می‌شود. به جز او می‌توان از محمد قاضی هم به عنوان یکی از چهره‌های ویژه این بازی نام برد. بازیکنی که سابقه بازی در استقلال را دارد و در نقل و انتقالات از شهرخودرو به مس رفسنجان محلق شد.

ربیعی و سابقه تقابل با استقلال: سرمربی مس رفسنجان، پیش از این یکبار روبروی استقلال قرار گرفته بود. او آذر سال 90 و زمانی که سرمربی سایپامهر کرج بود در جام حذفی مقابل استقلال قرار گرفت و توانست 90 دقیقه مقابل شاگردان مظلومی مقاومت کند و نهایتا در وقت اضافه با گل به خودی بازیکن تیمش از استقلال شکست خورد.

غایب: داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت دیدار فردای تیمش را از دست داده است.

شنبه 17 آبان 99

استقلال-مس رفسنجان ساعت 16.30

تیم داوری: رضا عادل – علیرضا مرادی – دانیال باشنده – امیرسامان سلطانی

1984