مجید عیدی دوباره به آلومینیوم اراک برگشت/ بازیکن حاشیه‌ساز از جمع اراکی‌ها جدا شد

مجید عیدی دوباره به آلومینیوم اراک برگشت/ بازیکن حاشیه‌ساز از جمع اراکی‌ها جدا شد

خبرگزاری فوتبالی- فعل و انفعالات عجیب تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک در پنجره نقل و انتقالاتی در آستانه آغاز لیگ بیستم هم ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، مجید عیدی مدافع راست اراکی و جوان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالاتی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر به تیم سابق خود آلومینیوم اراک بازگشت اما تنها پس از چند روز حضور در جمع شاگردان خطیبی، از تیم آلومینیوم جدا شد.

پس از گذشت چند روز در ادامه حواشی نقل و انتقالاتی عجیب آلومینیومی‌ها عیدی بار دیگر به اردوی این تیم پیوست و احتمالا با توجه به کمبود بازیکنی که این تیم در جناح راست خط دفاعی دارد، یکی از گزینه‌های اصلی رسول خطیبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آلومینیوم در دیدار امروز مقابل نساجی خواهد بود.

پیش از این چهار بازیکن جدید آلومینیوم اراک هم مانند مجید عیدی قراردادشان را با تیم جدید خود فسخ کرده بودند.

از اراک خبر همچنین خبر می‌رسد محمد علی‌نژاد هافبک هجومی گرگانی آلومینیوم که از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل گذشته لیگ یک و بازیکن ثابت ترکیب آلومینیومی‌ها در اکثر دیدارهای دوستانه پیش‌فصل بود، در آستانه اولین دیدار فصل از این تیم جدا شده است. او همان بازیکنی بود که چند هفته گذشته در حاشیه جلسه تمرینی آلومینیوم با تعدادی از هواداران این تیم درگیر شد و شاید جدایی وی بی‌تأثیر از این اتفاق حاشیه‌ای نباشد.

0861