سه بازیکن آلومینیوم اراک نیامده رفتند!

سه بازیکن آلومینیوم اراک نیامده رفتند!

خبرگزاری فوتبالی- سه بازیکن جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک که طی روزهای گذشته به این تیم پیوستند با نظر کادر فنی از این تیم جدا شدند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم آلومینیوم اراک در هفته‌های گذشته و پس از حضوری کم‌رنگ در بازار نقل و انتقالات اقدام به جذب چهارده بازیکن از لیگ‌های مختلف کشور کرد، کادر فنی این تیم پس از سپری کردن اردویی در تبریز روی نام سه بازیکن جدید خود خط کشیدند.

مجید عیدی، معراج اسماعیلی و رضا فرجی بازیکنانی هستند که پس از حضوری چندهفته‌ای در جمع اراکی‌ها اردوی آن‌ها را ترک کردند. علاوه بر این سه بازیکن محمود قائدرحمتی هافبک فصل گذشته آلومینیوم نیز که در هفته‌های پایانی فصل پیش لیگ آزادگان عضوی از ترکیب ثابت این تیم بود نیز با نظر رسول خطیبی از لیست آلومینیوم کنار گذاشته شد.

جدایی این چهار بازیکن از جمع اراکی‌ها در حالی اتفاق افتاده است که عملکرد آلومینیوم در پنجره نقل و انتقالاتی پاییزی و همچنین آماده نبودن ورزشگاه خانگی این تیم برای میزبانی مسابقات لیگ برتر باعث نگرانی و نارضایتی هواداران این تیم شده بود و حال باید دید که استراتژی مسئولان باشگاه آلومینیوم برای جایگزینی بازیکنان جدا شده از ترکیب تیم و کاستن از نگرانی‌های طرفداران در روزهای آینده چه خواهد بود.

6641