پزشک مارادونا: دیگو مشتاق است که از بیمارستان مرخص شود

پزشک مارادونا: دیگو مشتاق است که از بیمارستان مرخص شود

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا دچار لخته خون در مغز خود شده بود و به همین دلیل تحت عمل جراحی قرار گرفت. پزشک معالج او معتقد است که عمل مارادونا به خوبی پیش رفته است و او مشتاق است تا هر چه زود تر از بیمارستان مرخص شود.

به گزارش فوتبالی، دکترِ مارادونا گفت که شرایط او پس از جراحی به خوبی پیشرفت می کند. او تایید کرد که دیگو آرماندو مارادونا پس از جراحی مغز در آرژانتین به خوبی بهبود یافته است. چرا که " می تواند راه برود و صحبت می کند." مارادونا که به تازگی 60 ساله شده برای از بین بردن لخته خونی که در مغزش وجود داشت مجبور به عمل جراحی شد.

دکتر لئوپولدو لوکه به خبرنگاران گفت: "روند بهبودی بسیار خوب ادامه دارد. آخرین سی تی اسکن بسیار عالی بود ، ما بسیار خوشحال هستیم و او مشتاق ترک بیمارستان است. برنامه ما این است که حداقل برای یک روز دیگر او را در بیمارستان نگه داریم ، تا زمانی که پزشکان در کلینیک نیز موافقت کنند که در شرایطی قرار دارد که مرخص شود. او می تواند راه برود ، با من صحبت می کند و اوضاعش بسیار بهتر به نظر می رسد. بدیهی است که در روزهای ابتدایی بعد از عمل است ، اما پیشرفتش بسیار خوب بوده است. پس از ترخیص ، او را همچنان در خانه تحت نظر داریم."

1470