پست مشکوک مرتضی تبریزی: بوی جدایی می آید؟

پست مشکوک مرتضی تبریزی: بوی جدایی می آید؟

خبرگزاری فوتبالی- ظاهرا باید مرتضی تبریزی را از استقلال جدا شده بدانیم و این بازیکن به کارش در این تیم پایان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مرتضی تبریزی بازیکنی که با سر و صدای فراوان و پرداخت مبلغ بالایی برای رضایت نامه اش، از ذوب آهن به استقلال آمد تا جانشین مامه تیام در این تیم شود، اکنون به نظر می رسد در آستانه جدایی از جمع آبی های تهران قرار دارد.

مهاجم همدانی استقلال که به دلیل عدم گلزنی در رقابت های فصل گذشته زیر آماج انتقادات زیادی بود، در دیدار دوستانه ای که پیش از شروع مجدد لیگ نوزدهم به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقابل رایکای بابل برگزار گردید، دچار پارگی رباط صلیبی شد تا ادامه فصل گذشته و ابتدای لیگ بیستم را از دست بدهد.

روز گذشته در خبرها عنوان شده بود که تبریزی جایی در لیست استقلال برای لیگ بیستم ندارد و این بازیکن، از جمع شاگردان فکری جدا خواهد شد. شایعه ای که با هرگز با واکنش رسمی مدیران استقلال یا خود تبریزی همراه نشد.

جدایی این مهاجم تا جایی شدت گرفت که حتی از او به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس نام برده می شد. شایعه ای که امروز با واکنش حمید مطهری دستیار گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سایپا همراه بود و با اعلام رسمی این مربی، پرسپولیس علاقه ای به جذب تبریزی ندارد.

تبریزی دقایقی پیش با انتشار عکسی از دوران حضورش در ذوب آهن، پست عجیب و پرکنایه ای منتشر کرد. او در توضیح این عکس نوشته است: «بی خیال کسانی باش که تو را ناامید میکنند خدا آن های که سبب ساز آرامشت هستند را از تو نگیرد.»

به هر حال باید منتظر ماند و دید خبر جدایی تبریزی از استقلال تا چه اندازه جدی است و بازیکنی که قرار بود یکی جانشین از بهترین مهاجمان استقلال شود، در فصل بعد پیراهن چه تیمی را برتن خواهد کرد؟

7474