سوال روز/ حسینی می‌رود تا محسن مسلمان بیاید؟

سوال روز/ حسینی می‌رود تا محسن مسلمان بیاید؟

خبرگزاری فوتبالی- سیدحسین حسینی یکی از چهره‌های ویژه تمرینات استقلال محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، برخی خبرها حاکی از آن است سید حسین حسینی که قطعا دروازه‌بان اول استقلال در بازی مقابل مس رفسنجان است، شاید بعد از این بازی از استقلال جدا شود.

با توجه به شانس بالای رشید مظاهری در جدال حقوقی مقابل تراکتور و همچنین باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، احتمالا مظاهری گزینه اول فکری برای قرار گرفتن درون دروازه است و اما خبر آمده که حسینی باز هم نمی‌خواهد ذخیره باشد، ترجیح داده در این شرایط از استقلال جدا شود. اگر چه محمود فکری در برنامه فوتبال برتر و در واکنش به شایعه جدایی حسینی اعلام کرد که او در استقلال خواهد ماند منتهی برخی اخبار حاکی از آن است که حسینی از فکری خواسته با جدایی او موافقت کند و سرمربی استقلال هم گفته که باشگاه باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند. نوشته بودیم که حسینی نمی خواهد در استقلال بماند و حتی به نزدیکانش اعلام کرده می خواهد از استقلال برود.

از طرف دیگر با توجه به آنکه این روزها اخبار و شایعاتی درباره احتمال استقلالی شدن محسن مسلمان وجود دارد، گویا در صورت جدایی حسینی از استقلال، مسلمان می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به استقلال محلق شود و به همین دلیل است که ماندن یا رفتن حسینی حالا اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. هر چند بازیکنان بزرگ و مهم استقلال مخالف حضور محسن مسلمان هستند اما ظاهرا فکری به آنها گفته به محسن مسلمان احتیاج دارد و کاری می کند که مسلمان در استقلال برای این تیم حاشیه درست نکند!  موضوعی که البته باور کردنش، کار راحتی نیست.

1984