برسی صحنه مهم داوری توسط مارکا؛ گل اول رئال مادرید صحیح بود؟

برسی صحنه مهم داوری توسط مارکا؛ گل اول رئال مادرید صحیح بود؟

خبرگزاری فوتبالی – کارشناس داوری رسانه مارکا اعلام کرده گل اولی رئال مادرید که توسط بنزما به ثمر رسید پس از خطا روی اشرف حکیمی به ثمر رسیده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در جریان دیدار رئال مادرید مقابل اینتر در لیگ قهرمانان، سفیدپوشان شهر مادرید توانستند ابتدا ۲-۰ پیش بیفتند و با وجود جبران ۲ گل توسط اینتری‌ها در نهایت ۳-۲ پیروز شوند. اولین گل این بازی توسط کریم بنزما بر سر یک پاس رو به عقب اشتباه اشرف حکیمی به ثمر رسید که برخی از هواداران اینتر و البته آنتونیو کونته ادعا داشتند فرلاند مندی در این صحنه خطا کرده و آن خطا باعث اشتباه حکیمی شد. مسئله‌ای که آندوخار اولیور آن را تایید می‌کند.

آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا که بیشترین اوقات در رابطه با صحنه های حساس رخ داده در بازی‌ها اظهارنظر می‌کند این بار رای به اینتری‌ها می‌دهد و گل اول رئال را خطا می‌داند. او به رادیو مارکا گفته: در صحنه مربوط به گل رئال مادرید قبل از به ثمر رسیدن گل، مندی روی اشرف حکیمی مرتکب خطا شد. قبل از اینکه بازیکن اینتر بخواهد با توپ بازی کند این اتفاق رخ داد. بازیکن فرانسوی (مندی) بازیکن سابق رئال مادرید (اشرف حکیمی) را هل داد و روی زمین انداخت.

1101