عکس؛ هدیه جدید آلوارو موراتا به همسرش!

عکس؛ هدیه جدید آلوارو موراتا به همسرش!

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو موراتا در سال 2017 با آلیس کاملپو ازدواج کرده است و دو پسر با نام های آلساندرو و لئوناردو دارد. مهاجم یوونتوس به تازگی یک هدیه جدید به او داده است.

به گزارش فوتبالی، این زوج معمولا سعی می‌کنند از حواشی فاصله بگیرند و هر گاه حاشیه‌ای هم به وجود آمده، آلوارو موراتا درباره آن سکوت کرده است و با صحبت در رسانه‌ها به شایعات زندگی شخصی‌اش دامن نزده است. مهاجم یوونتوس در حال حاضر 28 سال دارد و همسرش 25 ساله است. موراتا به تازگی یک گردن بند با نام آلیس به همسرش هدیه داده است.

آلوارو موراتامهاجم یوونتوس با دادن این هدیه به همسرش نشان داد که در حال حاضر ارتباط خوبی با آلیس دارد و از زندگی کنار یکدیگر راضی هستند. موراتا پس از بدشانسی هایی که اخیرا آورده بود و گل‌هایش به طور متوالی توسط VAR رد می‌شد، توانست مقابل اسپتزیا گلزنی کند که البته این گل توسط کمک داور در ابتدا آفساید گرفته شده بود و پس از آن توسط داور ویدیویی مشخص شد که آفسایدی در کار نبوده و این گل مورد تایید قرار گرفت تا بالاخره بد شانسی های مهاجم اسپانیایی تمام شود. اخیرا همسر موراتا تصاویری را از پسرشان منتشر کرده بود که از بدشانسی های پدرش و آفساید شدن گل‌های موراتا مقابل بارسلونا کلافه شده بود.

1470