عکس؛ کلافگی همسر و پسر موراتا از گل‌های آفسایدش به بارسلونا

عکس؛ کلافگی همسر و پسر موراتا از گل‌های آفسایدش به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، مقابل بارسلونا سه بار از گلزنی خوشحالی کرد که هر سه بار گل‌هایش مردود شدند. به نظر می رسد که داور ویدیویی با آلوارو چندان سر سازگاری ندارد!

به گزارش فوتبالی، آلوارو موراتا در سال 2017 با آلیس کاملپو ازدواج کرده است و دو پسر با نام های آلساندرو و لئوناردو دارد. او شب گذشته در دیدار یوونتوس مقابل بارسلونا سه بار گلزنی کرد اما هر سه بار گل‌هایش مردود شدند تا علاوه بر هواداران یوونتوس، همسر و پسرش هم از این قضیه کلافه شوند. در تصویری که همسر آلوارو موراتا منتشر کرده است، پسر او بسیار از این قضیه که گل های پدرش در بازی مردود می‌شوند کلافه به نظر می‌رسد و پاهایش را به هوا پرت می‌کند!

در واقع همسر آلوارو موراتا با ضبط ویدیویی از لحظات آفساید شدن گل های موراتا و فیلم گرفتن از پسرش، کلافگی او را از این قضیه به نمایش گذاشت و از طرفی نشان داد که خودش هم بابت این قضیه بسیار ناراحت شده است. در واقع خانواده آلوارو موراتا و همسرش از بد شانسی های اخیری که او آورده ناراحت و کلافه هستند. پنج گل اخیر موراتا به صورت متوالی با تصمیم های داور ویدیویی مردود شده‌اند!

1470