سوال روز/ چرا حسینی و اسماعیلی پس از یک ماه با نوروزی و ستوده تماس گرفتند؟

سوال روز/ چرا حسینی و اسماعیلی پس از یک ماه با نوروزی و ستوده تماس گرفتند؟

خبرگزاری فوتبالی- توضیحات دروازه‌بان استقلال درباره اتفاقات به وجود آمده در فرودگاه دوحه جای بحث دارد.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی که در فرودگاه دوحه و در اعتراض به مصاحبه دکتر ستوده درباره عدم شکستگی دنده او در بازی مقابل پاختاکور، با پزشک استقلال درگیر شده بود، ساعاتی قبل و در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد با دکتر ستوده و همچنین دکتر نوروزی تماس گرفته که بابت اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه از آنها عذرخواهی کند اما هیچکدام جواب او را نداده‌اند.

حسینی در شرایطی با این استوری به دنبال دفاع از خودش بوده که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، او تا همین چند روز قبل هیچ تماسی با پزشک تیم و همچنین معاون پزشکی باشگاه نگرفته بود.

در واقع استقلال 6 مهر از دوحه به تهران برگشت و حسینی تا هفته قبل هیچ تماسی با دکتر ستوده و دکتر نوروزی نگرفته بود. او روز شنبه 10 آبان به دکتر نوروزی پیغام داده است. در واقع بیش از یک ماه بازگشت استقلال به تهران! این در حالی است که فرشید اسماعیلی روز 8 آبان به دکتر ستوده پیام می دهد و او را به شام آشتی کنان در روز جمعه 9 آبان دعوت می کند. یعنی او هم بیش از یکماه بعد از اتفاقات فرودگاه دوحه با دکتر ستوده تماس می گیرد و قبل از تلاشی برای راضی کردن دکتر ستوده انجام نداد و این دو زمانی به دنبال معذرت خواهی و راضی کردن تیم پزشکی می افتند که کار از کار گذشته بوده و نوروزی و ستوده حاضر به پذیرش عذرخواهی نشده اند چرا که بیش از یک ماه گذشته بود.

در هر حال اتفاقات بعدی و مصاحبه های مددی و معرفی تیم پزشکی جدید و صحبتهای امروز صبح خلیل زاده بیشتر نوروزی و ستوده را ناراحت می کند.

1984