گزارش روز؛ در ماجرای جدایی تیم پزشکی استقلال، همه عجله کردند!

گزارش روز؛ در ماجرای جدایی تیم پزشکی استقلال، همه عجله کردند!

خبرگزاری فوتبالی- دیشب خبرهایی مبنی بر بازگشت دکتر نوروزی و تیم پزشکی‌اش به استقلال منتشر شد که تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از اینجا آغاز شد که کادر پزشکی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه هنگام بازگشت این تیم از قطر، نهایتا تصمیم به جدایی گرفتند. این جدایی‌ که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است باعث شده تا بسیاری با دکتر نوروزی و دکتر ستوده تماس بگیرند. جدا از آنکه برخی از بازیکنان استقلال و همچنین نفرات سابق این تیم، با ناراحتی به جدایی دکتر نوروزی و همکارانش واکنش نشان داده‌اند، این بحث هم مطرح شده که باشگاه استقلال می‌توانست به شکل بهتری این ماجرا را مدیریت کند نه اینکه با معرفی کادر پزشکی جدید کاری کند که احتمال بازگشت تیم دکتر نوروزی به استقلال، به صفر برسد.

پای فکری در میان است؟

اینکه سرمربی استقلال چقدر در جدایی کادر پزشکی این تیم نقش داشته را باید در خبری جستجو کرد که هفته قبل روی جلد یکی از روزنامه‌ها رفت. بر اساس این خبر، در شرایطی که حسینی و اسماعیلی و دانشگر در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده و قرار بود حکم آنها اعلام شود، محمود فکری در کل خواهان تخفیف برای بازیکنان شده و گفته اتفاقات فرودگاه دوحه مربوط به فصل قبل و مدیریت قبلی است و اعلام جریمه این بازیکنان، تیم را به حاشیه خواهد برد و حتی خواهان این شده بود که با تذکر یا تعهد این مساله حل و فصل شود. این خبر البته توسط نزدیکان سرمربی استقلال تکذیب شده است. از دید آنها فکری هیچ نقشی در این ماجرا نداشته و اتفاقا بارها و بارها از کادر پزشکی تیم درخواست کرده که در تمرین حاضر شوند و مشکلات به وجود آمده را با مدیریت باشگاه حل کنند چون او هنگام لیگ قهرمانان آسیا کنار تیم نبوده است و مددی و همکارانش باشگاه باید این ماجرا را مدیریت کند.

با اینکه نزدیکان فکری مدعی هستند او به هیچ عنوان با تصمیم باشگاه در قبال برخورد با بازیکنان خاطی مخالفتی نکرده، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که سرمربی استقلال، اتفاقا به این ماجرا ورود کرده و همانطور که نوشتیم گفته بهتر است جریمه‌ای سنگین برای این نفرات در نظر گرفته نشود چرا که اگر این اتفاق رخ دهد، تیم او وارد حاشیه خواهد شد و به همین دلیل، تا امروز هیچ خبری از حکم کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره خاطیان فرودگاه دوحه نشده است. البته پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره سه بازیکن خاطی تصمیم گرفته و اتفاقا حکمش را هم صادر کرده است. حکمی که با اعتراض این بازیکنان مواجه شده و قرار است در کمیته استیناف باشگاه استقلال دوباره مورد بررسی قرار بگیرد. دلیل رسانه‌ای نشدن احکام این بازیکنان هم کاملا ساده است و تا زمانی که خود بازیکنان نخواهند، حکم منتشر شده درباره‌شان رسانه‌ای نخواهد شد. 

کادر پزشکی برمی‌گردد؟ بعید است

پاسخ دادن به این سوال کار راحتی نیست. گویا بعد از اتفاقات دیروز و واکنش فضای مجازی به جدایی کادر پزشکی باشگاه استقلال، برخی نزدیکان تیم تصمیم گرفته‌اند هر طور شده تیم پزشکی سابق را برگرداند و به همین دلیل بود که دیشب یکی از نزدیکان باشگاه استقلال، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از بازگشت دکتر نوروزی و همکارانش به استقلال خبر داد. پستی که البته خیلی زود پاک شد تا مشخص شود که این خبر صحت نداشته است. عکسی مربوط به چند ماه پیش دوباره بازنشر شد تا مثلا از بازگشت نوروزی خبر دهد اما نزدیکان دکتر نوروزی این خبر را خیلی زود تکذیب کردند.. دکتر امین نوروزی، دکتر کاوه ستوده و دیگر اعضای تیم پزشکی استقلال، علاقه‌ای به صحبت درباره اتفاقات اخیر ندارند منتهی به نظر می‌رسد تنها راه بازگشت تیم پزشکی سابق استقلال، دلجویی از دکتر ستوده و امیر مهریزی و رضایت دکتر ستوده برای بازگشت به تیم باشد اما چون کادر جدید پزشکی معرفی شده است، این اتفاق بعید به نظر می رسد. در کل به نظر همه عجله کرده‌اند. هم تیم پزشکی که از چند و چون حکم کمیته انضباطی استقلال و برخورد با بازیکنان با خبر نبوده و هم باشگاه استقلال که خیلی سریع تیم پزشکی جدید را معرفی کرده است. این عجله‌ها باعث جدایی تیم پزشکی استقلال شد.

1984