عکس/ هالووین همسر پیکه در شب توقف بارسلونا

عکس/ هالووین همسر پیکه در شب توقف بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - هر ساله در تاریخ 31 اکتبر مراسم شب هالووین در کشور های مختلف برگزار می‌شود. این مراسم ریشه‌ای تاریخی دارد اما امروزه بیشتر به عنوان فرصتی برای تفریح کردن شناخته می‌شود و پوشیدن لباس‌های عجیب و صورتک‌های ترسناک در آن مرسوم است. شکیرا، خواننده و همسر مشهور جرارد پیکه، از این فرصت استفاده کرده و خرگوش خود را برای مراسم هالووین آماده کرده است!

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حضور 90 دقیقه‌ای جرارد پیکه با نتیجه یک بر یک مقابل آلاوز متوقف شد اما همسر مدافع اسپانیایی خرگوشی را که به تازگی به سرپرستی گرفته است برای مراسم هالووین آماده کرد. پیکه در بازی مقابل آلاوز با روی پاس به عقبی که به لوئیس نتو داد و اشتباهی که این دروازه‌بان مرتکب شد، زمینه‌ی تک گل آلاوز را فراهم آورد و باعث شد تا بارسلونا همچنان به عملکرد ضعیف خود در لالیگا ادامه دهد اما همسر او در حال رسیدگی به خرگوشِ خود "مکس پیکه" بود.

 شکیرا چندی پیش تصویری از خودش در کنار خرگوشی سفید رنگ منتشر کرده بود که به نظر می رسد به تازگی آن را تحت سرپرستی گرفته است. شکیرا در توضیح تصویر خرگوش نوشته بود:" مکس پیکه (اسمی که برای این خرگوش انتخاب کرده بود) را به شما معرفی می کنم!"

1470