سوژه روز/ برخورد متفاوت فکری با زکی‌پور و خاطیان دوحه!

سوژه روز/ برخورد متفاوت فکری با زکی‌پور و خاطیان دوحه!

خبرگزاری فوتبالی- تیم پزشکی استقلال که سالها کنار این تیم بودند، از این تیم کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی، تصمیمات اخیر سرمربی استقلال در واسطه شدن برای بخشش سه بازیکن استقلال که در قطر با کادر پزشکی استقلال درگیر شده بودند، باعث استعفای کادر پزشکی استقلال شد و امروز هم تیم پزشکی جدید به بازیکنان و کادر فنی استقلال معرفی شد.

محمود فکری بعد از اتفاقاتی که در حاشیه بازی دوستانه تیمش مقابل چوکا رخ داد، میلاد زکی‌پور را در اختیار باشگاه قرار داد تا نشان دهد در بحث انضباطی با هیچ بازیکنی شوخی ندارد. فکری در حالی اینگونه با بازیکن خاطی تیمش برخورد کرده که در قبال سه بازیکن خاطی دیگر تیمش تصمیم متفاوتی گرفته است. اتفاقی که منجر به جدایی کادر پزشکی این باشگاه شد.

در شرایطی که سیدحسین حسینی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی به خاطر اتفاقات به وجود آمده در فرودگاه دوحه به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شده بودند اما سرمربی جدید استقلال مانع برخورد باشگاه با این سه بازیکن شده است. گویا فکری در توجیه تصمیمش گفته اگر با این نفرات برخورد شود، ممکن است تیم او به حاشیه برود. فکری با این تصمیم، کاری کرد که کادر پزشکی استقلال در اعتراض به رعایت نشدن حرمت دکتر ستوده و همکارانش، از این باشگاه کنار بروند.شاید فکری که اینقدر روی نظم و انضباط تاکید دارد، می‌توانست در قبال اتفاقات فرودگاه دوحه تصمیمی بگیرد که بازیکنان بزرگ تیمش هم جایگاهشان را متوجه شوند.

در هر حال اتفاقات دوحه در دوران سرمربیگری فکری نیفتاده و به همین دلیل او در این ماجرا از باشگاه خواسته تا بازیکنان بخشیده شوند اما اینکه چرا برخورد او با زکی پور شباهتی با برخورد با خاطیان دوحه را ندارد، باید از خودش پرسید. ماجرایی که باعث انتقاد از فکری هم در شبکه های اجتماعی شده است.

1984