فکری از زوج قلب خط دفاعی استقلال در لیگ بیستم رونمایی کرد؟(عکس)

فکری از زوج قلب خط دفاعی استقلال در لیگ بیستم رونمایی کرد؟(عکس)

خبرگزاری فوتبالی- محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در بازی دوستانه روز گذشته استقلال و چوکای تالش در ترکیب اصلی آبی ها حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری سرمربی جدید استقلال که در بدو ورودش به استقلال در حال یافتن بهترین سیستم و ترکیب برای تیمش است در 4 بازی تدارکاتی که استقلال انجام داده، سیستم و ترکیب های مختلفی را به کار گرفته است. فکری در سه بازی برابر نفت مسجد سلیمان، هوادار و شهرداری آستارا از سیستم 2-5-3 استفاده کرده بود اما در بازی روز گذشته برابر چوکا از سیستم 2-4-4 استفاده کرد. در ترکیب روز گذشته استقلال یزدانی و مرادمند در قلب خط دفاع  قرار گرفتند و عارف غلامی در پست دفاع چپ، وریا غفوری در دفاع راست، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در خط هافبک؛ مهدی قایدی و ارسلان مطهری در خط حمله کار را  برای استقلال آغاز کردند.

حضور یزدانی و مرادمند در قلب خط دفاع در غیاب محمد دانشگر که به تازگی از بیماری کرونا رهایی یافته است و حضور غلامی در دفاع چپ بیانگر این موضوع می تواند باشد که فکری دست کم در بازی های ابتدایی لیگ برتر که از 6 روز دیگر آغاز می شود اگر از سیستم2-2-4 استفاده کند از زوج مرادمند و یزدانی در قلب خط دفاع استفاده می کند اگر هم در بازی با مس رفسنجان سراغ سیستم 2-5-3 برود این احتمال وجود دارد که غلامی در کنار یزدانی و مرادمند به عنوان سه دفاع مرکزی به بازی گرفته شوند. 

9697