سوال روز/ استقلال بالاخره سخنگو دارد یا ندارد؟

سوال روز/ استقلال بالاخره سخنگو دارد یا ندارد؟

خبرگزاری فوتبالی- اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال در چند ماه اخیر بسیار عجیب بوده است و عدم هماهنگی بین اعضای مختلف باشگاه قابل مشاهده است.

به گزارش فوتبالی، حدود یک ماه پیش بود که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه را از سمتش برکنار کردند. بعد از برکناری سعادتمند بود که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در بیانیه ای 8 بندی را منتشر کرد نکته روشن در این بیانیه این بود که سعادتمند تعامل لازم را دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نداشته و نکته عجیب تر این بود که چرا اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این مقدار دیر به مشکلات واکنش نشان دادند.

حالا در روزهایی که باشگاه استقلال توسط احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی اداره می شود اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نقش پررنگی در بازار نقل و انتقالات و امور جاری باشگاه استقلال را بر عهده دارند. به طور مثال قرارداد محمد نادری با استقلال در حالی به امضا رسید که مهدی عبدیان، حجت نظری و اسماعیل خلیل زاده اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با این بازیکن عکس یادگاری گرفتند و توافق با این بازیکن از طریق عبدیان مخابره می شد و خبری از مددی سرپرست مدیرعاملی نبود.

مورد دیگر ماجرای پرداخت پول طلبکاران استقلال یعنی شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور بود که توسط خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در استوری اینستاگرامش اطلاع رسانی می شد.

بعد از چند روز که هواداران استقلال نمی دانستند اخبار دست اول را باشگاه را از چه طریقی دنبال کنند در نهایت خلیل زاده از طریق صفحه اینستاگرامش اعلام کرد نظری از این پس به عنوان سخنگوی باشگاه اخبار باشگاه را اطلاع رسانی خواهد کرد (که البته با مشغله نظر در شورای شهر این موضوع امری سخت به نظر می رسد) اما شب گذشته بازهم شاهد اطلاع رسانی هایی از سوی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در اینستاگرام بودیم که در مورد آخرین وضعیت قرارداد نادری اطلاع رسانی کرد. 

البته این موضوع را باید به فال نیک گرفت که نظری امروز بعدازظهر روی خط برنامه ورزش و مردم با اجرا و تهیه کنندگی پیمان یوسفی آمد و توضیحاتی در مورد پرداخت طلبکار استقلال داد تا نشان دهد که او سخنگوی استقلال است. یکی دو روزی است که نظری روی آنتن شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی می رود و به عنوان سخنگو درباره مسایل استقلال مصاحبه می کند.

9697