عکس؛ چهره غمگین مورینیو در اتوبوس پس از باخت تاتنهام

عکس؛ چهره غمگین مورینیو در اتوبوس پس از باخت تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه حریف با نتیجه یک بر صفر مقابل آنتورپ مغلوب شد. ژوزه مورینیو پس از بازی از عملکرد تیمش رضایت نداشت و معتقد بود که یک بازی بسیار ضعیف توسط شاگردانش ارائه شده است. تاتنهام با این شکست سه امتیازی باقی ماند و در رده دوم گروه J قرار گرفت و برای اینکه بتواند جایگاهش را حفظ کرده و صعود کند، باید در هفته‌های آینده عملکرد بهتری داشته و در دیدار های خود به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو در این مدت زیر فشار زیادی قرار گرفته است چرا که عملکرد تاتنهام افت کرده و این تیم شمال لندنی آنطور که باید و شاید نتیجه نمی‌گیرد. مورینیو در نقل و انتقالات قبلی گرت بیل و رگیلون را از رئال مادرید به تیمش اضافه کرد اما مهاجم ولزی همچنان عملکرد ضعیفی که در رئال داشت را در تاتنهام هم ادامه می‌دهد و رگیلون اگرچه عملکرد بهتری داشته اما هنوز در ترکیب ژوزه مورینیو جا نیفتاده است.

مربی پرتغالی که پس از شکست تیمش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، با انتشار این تصویر از خودش در اتوبوس نوشت:" عملکرد بد، سزاوار نتایج بد است. امیدوارم همه در این اتوبوس به اندازه من ناراحت باشند."

1470