«الحمدلله» گفتن کریم بنزما برای بچه ‌هایش!

«الحمدلله» گفتن کریم بنزما برای بچه ‌هایش!

خبرگزاری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید که در روز های اخیر حاشیه های زیادی پیرامون او و صحبت هایی که با مندی درباره وینیسیوس انجام داده به وجود آمده است، سعی می‌کند که از این حواشی فاصله بگیرد. بنزما دو بچه دارد و این روز ها که شایعات زیادی پیرامونش وجود دارد، وقت بیشتری را با آن‌ها صرف می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بنزما که در حال حاضر با کورا گاسیر در ارتباط است، یک دختر به نام ملیا و یک پسر به نام ایبراهیم دارد. مهاجم فرانسوی که در 20 سپتامبر 2009 برای اولین بار مقابل خرز برای رئال مادرید گلزنی کرده بود، در آغاز دوازدهمین فصل حضورش در رئال مادرید قرار دارد. او از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید تبدیل به امید اول مادریدی ها برای گلزنی شده. مهاجم فرانسوی پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است. او به تازگی از رکورد 250 گل برای رئال مادرید عبور کرده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم رکورد شکنی های جدیدی داشته است.

کریم بنزما با انتشار این تصویر از خودش در کنار بچه‌هایش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام آن‌ها را اسطوره های خود خواند و برایشان "الحمدلله" گفت. مهاجم فرانسوی نوشت:"افسانه های من، خدا را شکر (الحمدلله)"

1470