حمایت دکتر نوروزی از دکتر ستوده/ معاون پزشکی استقلال هم جدا شد

حمایت دکتر نوروزی از دکتر ستوده/ معاون پزشکی استقلال هم جدا شد

خبرگزاری فوتبالی- حواشی اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه هنگام بازگشت کاروان استقلال به ایران کماکان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که قبلا هم گزارش هایی درباره حاشیه های استقلالی ها در فرودگاه دوحه منتشر کرده بودیم ظاهرا این حاشیه ها همچنان ادامه دارد و امروز منجر به جدایی کادر پزشکی استقلال از باشگاه استقلال شده است.

 دو بازیکن تیم- محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی- به خاطر ماجرای مربوط به خرید قلیان سنتی در دوحه با ماساژور تیم درگیر می‌شوند و حرفهایی می‌زنند که شدیدا باعث ناراحتی ماساژور تیم می‌شود. از طرف دیگر سیدحسین حسینی هم به خاطر اینکه دکتر کاوه ستوده خبر مربوط به شکستگی دنده او در بازی استقلال مقابل پاختاکور را تکذیب کرده بود، از دست پزشک استقلال عصبانی شد و طوری به دکتر ستوده اعتراض کرده بود که باعث ناراحتی شدید پزشک استقلال شد.

به دلیل همین اتفاقات بود که معاونت و کادر پزشکی باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا زمانی که مدیران باشگاه با سه بازیکن خاطی برخورد نکنند، در تمرینات این تیم حاضر نشوند. اگر چه چند هفته قبل، بازیکن خاطی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شدند و حتی اخباری درباره کسر بخشی از قرارداد آنها مطرح شد اما گویا محمود فکری از باشگاه خواسته که حسینی و اسماعیلی و دانشگر را جریمه نکند و قید برخورد با این سه بازیکن را بزند چرا که این اتفاق باعث می‌شود تیم دچار حاشیه شود.

این اتفاق البته به یک شکل دیگر برای استقلال حاشیه درست کرده چرا که دکتر ستوده پزشک استقلال در واکنش به عدم برخورد باشگاه با سه بازیکن خاطی، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است.

او تنها کسی نیست که از استقلال جدا شده و دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه هم در حمایت از دکتر ستوده تصمیم گرفته به همکاری چندین و چند ساله‌اش با استقلال خاتمه دهد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که این دو نفر در تصمیمشان کاملا جدی هستند و خیلی بعید است که بخواهند دوباره به استقلال برگردند. آنها امیدوار بودند مدیران استقلال به شکلی این ماجرا را مدیریت کنند که دیگر هیچ بازیکنی به خود اجازه ندهد با اعضای کادر پزشکی و حتی اعضای کادر فنی و تدارکات استقلال درگیر شود منتهی حالا که متوجه شده اند باشگاه چنین تصمیمی ندارد، آنها رفتن را به ماندن ترجیح دادند.

باید دید واکنش مددی سرپرست باشگاه و هیات مدیره استقلال نسبت به این اتفاقات چه خواهد بود. بازیکنان استقلال سالهاست طی قراردادی با دکتر امین نوروزی، برای مسایل پزشکی، فیزیوتراپی، درمان مصدومیت از کلینیک دکتر نوروزی که امکانات خوبی برای فیزیوتراپی، درمان و حتی بدنسازی هم دارد استفاده می‌کنند و حتی پزشکان و فیزیوتراپهای این کلینیک در اختیار باشگاه استقلال هستند که با تصمیم دکتر نورزی مبنی بر جدایی از این باشگاه ، باید دید نحوه همکاری باشگاه استقلال با کلینیک دکتر نوروزی چگونه خواهد بود.

1984