مورد عجیب فرهاد مجیدی بعد از لیگ نوزدهم/ هیچ تیمی سرمربی نایب قهرمان لیگ را نمی‌خواهد؟

مورد عجیب فرهاد مجیدی بعد از لیگ نوزدهم/ هیچ تیمی سرمربی نایب قهرمان لیگ را نمی‌خواهد؟

خبرگزاری فوتبالی- استقلال در لیگ نوزدهم تحت هدایت آندره آ استراماچونی فصل را شروع و کرد و در ادامه وبعد از جدایی استراماچونی سکان هدایت استقلال با هیاهوی بسیار در اختیار فرهاد مجیدی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، مجیدی که ییش از آن و در هفته های پایانی لیگ هجدهم بعد از اخراج وینفرد شفر به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال معرفی شده بود در لیگ نوزدهم توانست با اتکا به تجربه اندکی که در مربیگری داشت استقلال را در لیگ برتر به رتبه دوم برساند و در جام حذفی هم نایب قهرمان شد و چه بسا اگر حواشی پیش آمده بین احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال و مجیدی رقم نمی خورد استقلال می توانست در فینال جام حذفی برابر تراکتور به پیروزی برسد. مجیدی با استعفای نابهنگامش برای استقلال حاشیه ساز شد و بسیاری عقیده داشتند که او جام قهرمانی حذفی را از استقلال گرفت.

اما نکته عجیب در مورد مجیدی این است که هیچ تیم لیگ برتری بعد از جدایی مجیدی از استقلال پیگیر او نشد و او علیرغم 2 نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم در لیگ بیستم بدون تیم مانده است. البته این در حالی است که هواداران استقلال هم نامی از فرهاد مجیدی نمی برند و تمایلی هم به بازگشت او نداشته و ندارند. البته چون مجیدی به جای استراماچونی به استقلال آمد فضای بسیار بدی برایش ایجاد شد و تا لحظه ای که در 

استقلال ماند و با وجود شکست دادن سپاهان در لیگ و جام حذفی و شکست دادن پرسپولیسی که قهرمان لیگ برتر شده بود در نیمه نهایی جام حذفی، نتوانست بین هواداران جایگاه یک سرمربی را بدست بیاورد. این در حالی بود که درخلال بازیهای استقلال در جام حذفی، خبر مذاکرات سعادتمند با مدیربرنامه های استراماچونی منتشر شد و همین عامل باعث استعفای مجیدی شد.

در مورد مجیدی این موضوع هم می تواند جالب توجه باشد که حتی هواداران استقلال بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به استقلال و توافق با الکس نوری، هواداران استقلال اقبال چندانی برای انتخاب مجدد مجیدی انجام ندادند و در نهایت محمود فکری سرمربی استقلال شد.

نکته مهمتر اینکه اعضای هیات مدیره هم با حضور دوباره مجیدی در استقلال موافقت نکردند تا استقلال به محمود فکری برسد. 

9697