محرومیت داور دیدار میلان - رم؛ داوری را از دسته دوم دوباره آغاز می‌کند!

محرومیت داور دیدار میلان - رم؛ داوری را از دسته دوم دوباره آغاز می‌کند!

خبرگزاری فوتبالی – داور اصلی و داور VAR دیدار رم مقابل میلان محروم می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب ۲ تیم میلان و آ اس رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۳ مساوی به پایان رسید. در این دیدار در حالی که رم ۲-۱ عقب بود داور یک پنالتی برای این تیم گفت که برخی اعتقاد به ناصحیح بودن آن داشنتد. پس از پنالتی رم هم یک پنالتی برای میلان گرفته شد که بسیاری از کارشناسان هم آن را نادرست دانستند.

پس از پایان بازی اخبار زیادی مبنی بر احتمال محرومیت داور منتشر شد و سایت مدیاست ادعا کرد نیکولا ریتزولی، مسئولی کمیته داوران سری آ جیاکوملی (داور اصلی) و لوئیجی ناسکا (داور VAR) را به مدت یک ماه از داوری تعلیق کرده است. حالا گازتا نوشته هم جیاکوملی و هم ناسکا ۲ هفته از قضاوت محروم می‌شوند و پس از پایان تعطیلات ملی باز خواهند گشت. کمیته داوران سری آ به دلیل آن‌که جیاکوملی اشتباهات انجام داده و داور VAR هم آن را تایید کرده تصمیم به تعلیق فعالیت‌های آنان گرفته.

سایت فوتبال ایتالیا در این رابطه نوشته جیاکوملی به تدریج پس از پایان محرومیت به داوری بر می‌گردد اما باید از دسته دوم کار خود را آغاز کند. منابع زیادی هم با انتشار این خبر اعلام کرده‌اند قضاوت بازی‌های سری بی به او داده خواهد شد.

1101