خبر ویژه/ رسول پناه همچنان سرپرست پرسپولیس است

خبر ویژه/ رسول پناه همچنان سرپرست پرسپولیس است

خبرگزاری فوتبالی- مهدی رسول پناه پس از انتشار فایل صوتی و ویدئویی صحبت هایش علیه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس از سرپرستی باشگاه استعفا کرد تا تکلیف مدیریت این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ 21 اسفند‌ماه محمد‌حسن انصاری‌فرد زمانی که روی خط برنامه فوتبال برتر رفت با اعتراض به نحوه عملکرد اعضای  هیات مدیره پرسپولیس و عدم همکاری با او از سمت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و هیات مدیره‌ پرسپولیس بلافاصله فردی ناشناس به‌ نام مهدی رسول‌پناه را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس برگزید. 

مهدی رسول‌پناه به عنوان مدیری نا آشنا با فوتبال که با حکم وزیر ورزش و جوانان مدیریت پرسپولیس را در دست گرفت ،بعد از هفت ماه پر فراز و نشیب و پرحاشیه پس از انتشار یک فایل صوتی که اعتقاد داشت صدایش تقطیع شده مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شد. 

با توجه به اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش فعلا گزینه ای برای انتخاب جانشین مهدی رسول پناه معرفی نکرده اند، فعلا سرپرست مستعفی باشگاه امور جاری باشگاه را به صورت زیر پوستی زیر نظر دارد و آن را اداره می کند تا سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

 با توجه به اینکه رسول پناه موفق شد بدهی برانکو را تامین کند و نسبت به بسته شدن پرونده او اقدامات قابل توجهی انجام داد، وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر از عملکرد او رضایت داشتند و اگر حاشیه های انتشار فایل صوتی و تصویری هفته گذشته نبود تا زمان واگذاری این باشگاه در بازار سرمایه در سمت خود ماندگار بود. رسول پناه در حالی از سرپرستی این باشگاه استعفا داد که همچنان ریاست هیات مدیره را نیز عهده دار است و عضو هیات مدیره باشگاه باقی می ماند.

شکایت باشگاه پرسپولیس بابت انتقال شجاع خلیل زاده به الریان قطر، نامه نگاری با دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده طلب گابریل کالدرون و دو دستیار وی و تقاضای برگزاری جلسه در خصوص محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با امضای رسول پناه همراه بوده است.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در اولین جلسه پس از استعفای خود از سرپرستی باشگاه نیز شرکت کرده و گزارش عملکردی را به اعضا ارائه دهد و در انتخاب مدیرعامل جدید نیز حق رای دارد.

7655