یوونتوس 1-1 هلاس ورونا؛ پیام اورژانسی به رونالدو

یوونتوس 1-1 هلاس ورونا؛ پیام اورژانسی به رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - از زمانی که کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شده، یوونتوس دو بازی در لیگ ایتالیا داشته که حاصلش دو تساوی یک بر یک بوده است. کولوسفسکی ستاره جوان سوئدی در دقیقه 78 گلزنی کرد تا پاسخ گل فاویلی را بدهد.

به گزارش فوتبالی، شروع فصل تیم پیرلو در لیگ ایتالیا به عنوان قهرمان سالهای اخیر سری آ چندان هم خوب نبوده است. در حقیقت بیانکونری ها از پنج بازی خود یکی را به علت عدم حضور ناپولی درون زمین با حکم داوری با سه امتیاز به پایان رساندند، سه تا را مساوی کردند و فقط یکی را در جریان بازی بردند، آماری که قطعا برای مربی تازه کار و جوان یووه خوب نیست چرا که یووه سالهاست که مقتدرانه قهرمان ایتالیا می شود و نبود رونالدو نمی تواند توجیهی برای کسب فقط 9 امتیاز از پنج بازی و قرار گرفتن در رتبه پنجم باشد آن هم در حالی که ناپولی سخت در تلاش است تا حکم بازی با یووه را برگرداند و سه امتیاز را از جیب تورینی ها خارج کند.

به هر صورت یوونتوس به شدت منتظر است تا نتیجه تست رونالدو منفی شود تا این بازیکن پرتغالی به بازی سه شنبه مقابل بارسلونا برسد. آنها البته لیگ قهرمانان را با برد در کیف آغاز کردند اما به نظر می رسد که بازی مقابل بارسلونا برایشان جنبه حیثیتی دارد.

4125