آخرین شرایط کرونایی رونالدو، نامزدش و فرزندانش از زبان مادر کریستیانو

آخرین شرایط کرونایی رونالدو، نامزدش و فرزندانش از زبان مادر کریستیانو

خبرگزاری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو همچنان از ابتلا به کرونا مصون مانده چرا که او و چهار فرزند رونالدو، بیش از یک هفته است که در بخش های مختلفی از عمارت ستاره پرتغالی زندگی می کنند.

به گزارش فوتبالی، نشریه پرتغالی کوریو دامانیا گزارش داده است که نتیجه تست کرونای اخیر جورجینا منفی بوده است. کریستیانو  تا کنون دو بار تست کرونا داده که نتایجش مثبت بوده است اما امیدوار است که به زودی نتیجه تست جدیدش منفی شود. در حال حاضر یوونتوس منتظر است تا نتیجه تست رونالدو 48 ساعت قبل از بازی مقابل بارسلونا منفی شود تا بتواند مقابل تیم کاتالان بازی کند.

کریستیانو رونالدو از خبر مثبت شدن تست کرونای نامزدش خوشحال است و خیالش از بابت نامزد اسپانیایی خود و فرزندانش راحت شده است. کریستیانو رونالدو در 10 روز اخیر به علت ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده است و به طور مداوم تست می دهد و امیدوار است که بالاخره نتیجه منفی شود.

جورجینا و کریستیانو در طبقات مختلفی از عمارت شیک خود در تورین زندگی می کنند. این روزها جورجینا از فرزندان رونالدو یعنی کریستیانوی 10 ساله، ایوا و ماتئو سه ساله و فرزند مشترکشان الانا مارتینا دو ساله مراقبت می کند و منتظر است تا دوران قرنطینه کریستیانو به پایان برسد. رونالدو در حال حاضر همچنان هیچ علائمی از کرونا ندارد.

دولورس مادر رونالدو اعلام کرده است که ستاره پرتغالی و جورجینا در حال حاضر در بخش های مختلفی از عمارت خود عمارت دارند و عملا هیچ گونه تماسی با هم ندارند. جورجینا گفت:" کریستیانو، جورجینا و بچه ها با هم در یک خانه هستند اما در فضاهای متفاوتی قرار دارند و بسیار احتیاط می کنند. جورجینا و بچه ها اخیرا تست دادند و آنها به کرونا مبتلا نبودند اما دوباره تست خواهند داد."

4125