صدرنشینی سومقاییت با گل علی قربانی

صدرنشینی سومقاییت با گل علی قربانی

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم ایرانی سومقاییت آذربایجان در جریان برتری تیمش مقابل صاباح باکو گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم و پایانی دور اول لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقاییت در حالی که علی قربانی و آدام همتی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز با تیم صاباح باکو دیدار کرد.

علی قربانی که در ۶ مسابقه اخیرشان موفق به زدن پنج گل شده بود، در دقیقه ۲۷ بازی امروز سومقاییت مقابل صاباح باکو نیز توانست گلزنی کند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

در نیمه دوم صاباح باکو با یک گل به خودی کار را به تساوی کشید، اما در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده تیم سومقاییت توانست گل دوم را بزند و به برتری ۲ بر یک خارج از خانه دست پیدا کند تا ۱۴ امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر نسبت به نفتچی باکو در صدر جدول لیگ برتر آذربایجان بایستد.

علی قربانی با گلی که امروز مقابل صاباح باکو به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۶ رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرد.

مهاجم سابق استقلال و سپاهان پس از انجام دو بازی برای تیم ملی آذربایجان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در دیدار اخیرشان نتوانسته بود به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد که امروز دوباره این کار را انجام داد.

7474