کارشناس داوری مارکا: این برخوردهای کوچک پنالتی نیست

کارشناس داوری مارکا: این برخوردهای کوچک پنالتی نیست

خبرگزاری فوتبالی – هواداران بارسلونا اعتقاد دارند در صحنه پنالتی تیم رئال مادرید در بازی  شب گذشته، داور سختگیری کرده است. مسئله‌ای که آندوخار، کارشناس داوری مارکا هم با آن هم عقیده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که در آن رئالی‌ها موفق شدند ۳-۱ رقیب را شکست دهند. در این دیدار گل دوم رئالی‌ها را سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی که به دلیل کشیدن پیراهن خود راموس توسط بازیکن بارسلونا گرفته شد.

بسیاری از هواداران بارسلونا به انتقاد از تصمیم داور در این صحنه پرداختند و اعلام کردند این صحنه پنالتی نبوده اما ماتینز مونوئرا حرکت لنگله و کشیدن پیراهن را پنالتی تشخیص داد. او البته در لحظه اول سوت را به صدا در نیاورد اما با کمک VAR به کنار زمین رفت و صحنه را بازبینی کرد تا در نهایت نقطه پنالتی را نشان دهد.

خوان آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا اما نظری مخالف با نظر داور دارد. او در گفت و گو با مارکا گفته: این برخوردهای کوچک را نمی‌توان پنالتی دانست وگرنه در هر بازی می‌توان ۴۰ پنالتی مشاهده کرد. این صحنه البته ربطی به صحنه دیدار رئال بتیس مقابل سوسیه‌داد نداشت که در آن کارت به بازیکن خاطی تعلق گرفت. آن صحنه کاملا واضح بود.

1101