عبدی: تغییرات مدیریتی زیاد، به ضرر پرسپولیس است

عبدی: تغییرات مدیریتی زیاد، به ضرر پرسپولیس است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمد و رفت‌ها و تغییرات زیاد در سطح مدیریت باشگاه چندان خوب نیست و ممکن است به ضرر تیم تمام شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین عبدی با اشاره به استعفای مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: به شخص کاری ندارم و صحبت‌های من در مورد شخص خاصی نیست اما این آمد و رفت‌ها در تمام سطوح عادی شده و این اتفاق به هیچ‌وجه خوب و به نفع تیم بزرگ پرسپولیس نیست.

وی در مورد دلایل این موضوع افزود: عوامل زیادی موجب این عدم ثبات است که یکی از آنها نبود یک برنامه خوب و قوی برای باشگاه است. همین نبود برنامه موجب مدیریت‌های مقطعی می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد مهدی رسول‌پناه و حواشی که پیش از ترک پرسپولیس به وجود آمد، خاطرنشان کرد: در مورد این درگیری‌ها اطلاعاتی ندارم اما مهم‌ترین موضوعی که برای تیم بزرگ پرسپولیس در این شرایط حساس قابل ذکر است، حفظ آرامش تیم است. پرسپولیس فصل حساسی را پیش رو دارد و حواشی نباید تمرکز این تیم را منحرف کند.

وی در خصوص فرد جایگزین مهدی رسول پناه برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدیری که به باشگاه می‌آید، نباید رویاپردازی کند چرا که دود این بزرگ‌نمایی‌ها به چشم پرسپولیس می‌رود. مدیری که می‌آید باید منطقی با مسائل برخورد کند و زیر بار تعهداتی نرود که باشگاه از پرداخت آن عاجز است. از طرفی با بازیکنان و اعضای تیم صداقت داشته باشد که این موضوع بسیار مهم است.

عبدی در مورد جدایی بازیکنانی نظیر محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: پرسپولیس نشان داد در این چند سال با هر بازیکنی می‌تواند روند خوبش را حفظ کند. هنوز هم مهره‌های خیلی خوبی در پرسپولیس هستند که بتوانند برای تیم مفید باشند. این پرسپولیس می‌تواند امسال هم روند خوبش را حفظ کند.

7474