واکنش پدر مهاجم رئال مادرید به شایعه زندانی شدنش

واکنش پدر مهاجم رئال مادرید به شایعه زندانی شدنش

خبرگزاری فوتبالی - خانواده لوکا یوویچ از اخباری که در مورد مهاجم صرب رئال مادرید مطرح شده دلخور هستند. روز پنجشنبه خبرگزاری "تانجوگ" صربستان ادعا کرد که این مهاجم به علت شکستن قرنطینه در بلگراد در ماه مارس شاید به شش ماه حبس محکوم شود، خبری که بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپا داشت.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه میلان یوویچ پدر لوکا به این اخبار واکنش نشان داد و در مصاحبه با سایت "نووستی" گفت:" نمی خواهم در این باره نظری بدهم چرا که اگر صحبت کنم خیلی ها به همان جایی می روند که دوست دارند لوکا را در آن ببینند، یعنی زیدان. متاسفانه صربستانی ها چشم دیدن موفقیت صربستانی های دیگر را ندارند."

از سویی ساکنان باتاک، روستایی در نزدیکی بیلینیا که محل اقامت خانواده یوویچ است هم از اخبار و شایعاتی که در مورد این مهاجم صرب مطرح شده به شدت عصبانی هستند. خانواده یوویچ در این منطقه به شدت محبوب هستند و ساکنان این منطقه از آنها حمایت می کنند.

یوویچ البته از نظر ورزشی شرایط چندان خوبی در رئال مادرید ندارد. عملکرد وی در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد بوده است و نتوانسته انتظارات را براورده کند و به خصوص در بازی مقابل شاختار دونتسک عملکرد بسیار ضعیفی داشت و از عاملان شکست رئال بود.

4125