رکورد تاریخی تیم صربستانی؛ عبور از رئال مادریدِ دی‌استفانو

رکورد تاریخی تیم صربستانی؛ عبور از رئال مادریدِ دی‌استفانو

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ستاره سرخ رکوردی تاریخی را با پیروزی در بازی شنبه گذشته مقابل ملادوست با نتیجه سه بر یک به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سرخ با این پیروزی توانست سه امتیاز دیگر را کسب کند و به روند شگفت انگیز 122 بازی لیگ بدون شکست در خانه برسد. آخرین باری که آنها در لیگ صربستان در خانه شکست خوردند، به آوریل 2017 برمی گردد که با نتیجه سه بر یک مقابل پارتیزان باختند. 

بدین ترتیب ستاره سرخ توانست رکورد تاریخی رئال مادرید با 121 بازی بدون شکست در خانه در لیگ را بشکند. رئال مادرید بین سوم فوریه 1957 (شکست دو بر صفر مقابل اتلتیکو) و هفتم مارس 1965 (شکست یک بر صفر مقابل اتلتیکو) این روند را ثبت کرده بود. رئال مادرید در این مدت در شش تا از هشت دوره لیگ اسپانیا به قهرمانی رسید (دو با هم بارسلونا قهرمان شد) در حقیقت آن دوره بدون شک بهترین دوران تاریخ رئال مادرید بود. در آن بازه، رئال مادرید چهار بار قهرمان اروپا شد و اسطوره هایی نظیر دی استفانو، پاکو خنتو و آمانسیو بخشی از ان تیم بودند. 

ستاره سرخ بین سالهای 2018 تا 2023 به قهرمان لیگ صربستان تبدیل شد. امسال شرایط برایشان سخت تر شده است چرا که با پارتیزان هم امتیاز هستند هر چند که در خانه روند خوبی دارند. آنها در خارج از خانه دو شکست داشته اند اما در خانه نباخته اند. البته ستاره سرخ در این بازه در اروپا توفیق چندانی نداشته است. 

4125