سرمربی آژاکس: لیورپول آسیب پذیر بود

سرمربی آژاکس: لیورپول آسیب پذیر بود

خبرگزاری فوتبالی – اریک تن هاگ، سرمربی تیم آژاکس اعلام کرده لیورپول تیمی آسیب پذیر است و بازیکنان آژاکس می‌توانستند از این تیم امتیاز بگیرند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ دو تیم آژاکس و لیورپول به مصاف هم رفتند. این بازی اولین بازی دو تیم در بازی‌های امسال بود که با برتری ۱-۰ لیورپول توام شد. اریک تن هاگ، سرمربی آژاکسی‌ها پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: پاداش بزرگی برای ما بود اگر می‌توانستیم یک امتیاز یا بیشتر بگیریم. فکر می‌کنم لیورپول آسیب‌پذیر است.

سرمربی آژاکس در ادامه گفت: ممتاسفانه ما نتوانستیم بیشترین استفاده را از این مسئله داشته باشیم. خوش شانس نبودیم. به خوبی نمایش‌مان را انجام دادیم و قانع‌کننده ظاهر شدیم اما در لحظه آخر کم آوردیم. نتوانستیم با وجود فرصت‌هایی که به دست آوردیم گل بزنیم. این داستان بازی بود.

تن هاگ درباره برنامه‌های تاکتیکی خود در این بازی گفت: قدرت لیورپول را می‌دانستیم. می‌خواستیم از حرکت مدافعین کناری‌شان جلوگیری کنیم که بازیساز آن‌ها هستند. مسئله دوم این است که می‌خواستیم هافبک‌های آن‌ها را کنترل کنیم. بلیند در این زمینه خیلی خوب کار کرد. او آن‌قدر با توپ آرام کار می‌کند و به این ترتیب می‌خواستیم با سرعت به سمت مدافعان‌شان برویم. فکر می‌کنم چندبار این مسئله را به خوبی انجام دادیم.

1101