عباسیان: از استقلال پیشنهاد داشتم/ در پیکان آرامش وجود دارد

عباسیان: از استقلال پیشنهاد داشتم/ در پیکان آرامش وجود دارد

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: از استقلال پیشنهاد داشتم، اما شرایط پیش نیامد که به این تیم بروم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، معین عباسیان در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت: دو سال خیلی خوب را با سایپا سپری کردم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و جابجایی در آن اتفاق می‌افتد.

وی در مورد پیوستنش به پیکان گفت: با وجود پیشنهاد‌های مختلفی که داشتم پیکان را انتخاب کردم. در این تیم آرامش وجود دارد و تصمیم گرفتم امسال در خدمت پیکان باشم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره پیشنهادی که در نیم‌فصل سال گذشته از استقلال داشت تصریح کرد: از استقلال پیشنهاد داشتم، اما شرایط پیش نیامد که به این تیم بروم و در نیم‌فصل دوم سال گذشته نیز کمتر به من بازی رسید اما من به نظر کادرفنی احترام گذاشتم. قسمت نبود که به جمع آبی‌ها بروم.

عباسیان در خصوص تجربه کار با عبدالله ویسی گفت: من تا حالا با ویسی کار نکردم اما در این چند وقت تقریباً با او آشنا شدم. شرایط خیلی خوب است و امیدوارم این قضیه ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط خنثی پیکان در طی سال‌های مختلف باعث اُفت بازیکنان در این تیم می‌شود یا خیر، تصریح کرد: بالاخره این موضوع از یک سو خوب است و از یک جهت بد. تیم‌هایی که هوادار دارند در آنها شور و شوق بیشتری وجود دارد، اما اینجا آرامش حاکم است. شاید هر کسی مثل من دنبال آرامش نباشد اما برای من این موضوع و حضور کنار کادری که به تو اعتقاد داشته باشند و نبود حاشیه از هر چیزی با ارزش‌تر است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیگ بیستم لیگ بسیار خوبی باشد. همچنین امیدوارم کرونا هرچه زودتر تمام شود تا هواداران بتوانند به استادیوم بیایند.

7474