فراخوان هوادار لیورپول برای تجمع در مقابل ورزشگاه در اعتراض به VAR!

فراخوان هوادار لیورپول برای تجمع در مقابل ورزشگاه در اعتراض به VAR!

خبرگزاری فوتبالی - هواداران لیورپول از اتفاقات بازی شنبه مقابل اورتون در ورزشگاه مرسی ساید خوشحال نیستند.  تساوی 2--2 در مقابل اورتون در گودیسون پارک قطعا بدترین نتیجه ممکن نیست اما هواداران لیورپول از اتفاقات بازی ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، هواداران لیورپول معتقد هستند که داور باید با پیکفورد به خاطر برخوردش با فن دایک برخورد شدیدتری انجام می داده است.  این برخورد باعث شد تا فن دایک ادام هفصل را از دست بدهد.  البته این تنها صحنه جنجالی بازی نبود چرا که ریچارلیسون به خاطر تکل خشن روی تیاگو اخراج شد. از سویی دیگر هواداران لیورپول اعتقاد دارند که گل سادیو مانه به اشتباه توسط داور ویدیویی، آفساید گرفته شده است. به هر صورت تیم کلوپ فرصت صدرنشینی را در این بازی از دست داد. حالا یک هوادار لیورپول در فراخوانی عجیب از هواداران تیمش خواسته تا در خیابان ها تجمع کنند و با اتفاقات بازی مخالفت کنند.

این کاربر توییتری در پیام های خود نوشته است:"روز بخیر سرخ ها، پیام هایی را در حمایت از تجمع صلح آمیز برای دربی را دریافت کردیم. این تجمع می تواند با رعایت فاصله اجتماعی در بیرون آنفیلد باشد. از طرفی می توانیم درخواست بدهیم تا از طریق مجلس بریتانیا در مورد محرومیت پیکفورد تصمیم پیری شود. تجمع صلح طلبانه می تواند از استنلی پارک با پیام هایی در انتقاد از فدراسیون و سازمان لیگ آغاز شود. ما هرگز تنها قدم نخواهیم زد و با همدلی و حمایت می توانیم این دو امتیاز از دست رفته را برگردانیم.  می توانیم به لیگ انگلیس هم ایمیل بزنیم و خواستار محرومیت پیکفورد و ریچارلیسون تا پایان فصل شویم یا این که بازی در آنفیلد امتیاز تکرار شود، یا این که امتیازات را برگردانیم!"

4125