مخالفت سه بازیکن بارسلونا با کاهش دستمزد

مخالفت سه بازیکن بارسلونا با کاهش دستمزد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا به دنبال این بوده است تا دستمزد برخی از بازیکنانش را کاهش دهد تا بتواند از این بحران مالی که در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا به وجود آمده است به سلامت عبور کند. اما سه تا از بازیکنان بارسلونا با این خواسته‌ی باشگاه مخالفت کرده و مطالبات خود را به طور کامل می‌خواهند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در پی بحرانی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمد چیزی حدود 200 میلیون یورو ضرر کرد و برای جبران خسارت مجبور است از منابع مختلفی استفاده کند. یکی از منابعی که سران بارسلونا در نظر گرفته بودند، کاهش دستمزد برخی از بازیکنان بود اما سه تا از بازیکنان بارسا با این خواسته مخالفت کردند چرا که طبق قراردادی که دارند، بارسلونا نمی‌تواند به طور قانونی چنین کاری بکند و حق با بازیکنان است. البته باشگاه بارسلونا هم به دنبال مصالحه با بازیکنان بود اما باز هم این قضیه مورد قبول آن‌ها واقع نشد.

به گفته رادیو کاتالونیا، کلمنت لنگله، مارک آندره تراشتگن و سرجینیو دست سه بازیکنی بودند که با کاهش دستمزد مخالفت کردند و در مقابل آن ایستادند. انتظار می‌رود که باشگاه بارسلونا در روز های آینده روند مذاکرات برای کاهش 20 درصدی دستمزد بازیکنان را همچنان ادامه دهد.

1470