آمار گلزنی، مشکل بزرگ رئال مادرید در لالیگا

آمار گلزنی، مشکل بزرگ رئال مادرید در لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته با نتیجه 1 بر 0 مقابل کادیز شکست خورد. این باخت اولین باخت فصل رئال مادرید بود و شاگردان زیدان برای اولین بار در لالیگا 2020/21 شکست را تجربه کردند. مادریدی‌ها کمتر از یک هفته دیگر به مصاف بارسلونا خواهند رفت اما با معضل بزرگی در این فصل روبرو هستند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این فصل از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا در 5 بازی تنها 6 گل به ثمر رسانده است که آمار بسیار ضعیفی در خط حمله برای تیمی مثل رئال مادرید به حساب می‌آید. زیدان پس از بازی تیمش مقابل کادیز از عملکرد شاگردانش راضی نبود و گفت که تیم حریف می‌توانست دو سه گل دیگر هم به ثمر برساند. در حقیقت پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، آمار این تیم در خط حمله به شدت افت کرده است اما در این فصل این قضیه بیشتر به چشم می‌آید. کریم بنزما باز هم روی دور گل نزدن افتاده است و همین مسئله روی رئال مادرید اثری منفی گذاشته است.

در هر صورت هفته آینده الکلاسیکو برگزار خواهد شد. با وجود اینکه بارسا هم عملکرد خوبی در این فصل نداشته اما از نظر گلزنی آمار خوبی داشته‌اند و در 4 بازی 8 گل به ثمر رسانده‌اند. رئال مادرید از تیم‌هایی مثل گرانادا و رئال بتیس هم کمتر گل زده است.

1470