رونمایی از بدنساز جدید استقلال

رونمایی از بدنساز جدید استقلال

خبرگزاری فوتبالی- حضور امیدعلی دفتری در کادر فنی استقلال را باید قطعی دانست.

به گزارش فوتبالی، این مربی 37 ساله که چند روزی می‌شود در تمرینات استقلال حاضر شده  و امروز هم حضور فعالی در تمرینات این تیم داشت، قرار است در دو بخش به استقلال کمک کند.

سه روز قبل در گزارشی به رزومه دفتری اشاره کردیم و حالا و با توجه به قطعی شدن حضور این مربی در کادر فنی استقلال، بیشتر به این مربی می‌پردازیم.

 او جدا از آنکه وظیفه طراحی تمرینات استقلال و اجرای آن را به عهده دارد، در بخش بدنسازی هم شاگردان محمود فکری را آماده خواهد کرد و احتمالا به این دلیل بوده که سرمربی استقلال مشکلی با جدایی مسعود مومنی از این تیم نداشته و اخباری که درباره اضافه شدن بهزاد نوشادی به کادر فنی استقلال منتشر شده، صحت ندارد.

دفتری البته دستی در حوزه آنالیز هم دارد و احتمالا در این بخش هم به فکری کمک خواهد کرد.

آخرین تیمی که این مربی در آن مشغول به فعالیت بوده، تیم Dallas Texans امریکاست که دفتری به عنوان دستیار سرمربی تیم اصلی، آنالیزور و مربی آکادمی، به این باشگاه کمک کرده است. 

معروفترین تیمی که عضو جدید کادر فنی استقلال سابقه کار در آن را دارد، باشگاه والنسیای اسپانیاست که دفتری در فصل 2013/14 به عنوان آنالیزور با این باشگاه همکاری کرده است.

او جدا از آنکه مدرک مربیگری A یوفا دارد، صاحب مدرک B مربیگری فدراسیون فوتبال امریکا هم هست و قرار است با این رزومه، به محمود فکری در استقلال کمک کند.

1984